Liiiite nervöös :)
Imorgon ska man gå på kurs med Ida dåh. Lite nervös faktiskt men.. Som hon går ju runt och nosar på allt hon hittar och är livrädd för andra hundar :s Eumm.. Undrar hur det hära slutar. Men ska väll gå bra det är alla hundar över 1 år men som tur va tog du bara in 9 andra plus jag dåh.
Och dendära kennel som jag har skrivit ett sjöqvist kennel. Hade som blandat med en annan ;s Deras hette Cami cats kennel. Sök på google så kmr det nog upp nått det är i Finland dåh för jag bor ju här mitt fel 
man går ju kurs för att lära sig … inte för att allt ska gå perfekt under kursen :)
Jag vet men inte så roligt att ha en hund som bara drar till sig överallt ;S hon har ju just fyllt 1 också men hoppas att det alla fall går lite bra. Huvudsaken att vi inte blir utkastade från den xD
#2. Skäll bara inte ut instruktören om han kritiserar dig eller din hund. :P (det var väl du som sa att du hade svårt att tänka före du pratade, när du blev sur?)
Skämt åsido, ta till dig av det instruktören säger och träna hemma - så kommer säkert du och din hund utvecklas fint tillsammans. Som Maja2 skrev - man går ju trots allt kursen för att lära sig :)