Hundar iFokus

Hundar

Etikett: tävlingar-på-hundar-ifokus
Läst 14399 ggr
SaraC
4

Vinnarna i sommartävlingen!

Nu är vinnarna utsedda! Tack till alla som bidrog med bilder och röster!

På första plats kom Sackum med sitt bidrag! Bilden fick 19 röster av 46. Vinsten är ett läderkoppel, en tassduk i mikrofiber och iFokus Insider i 1 månad. Stort grattis!

På andra plats kom MoaW med sitt bidrag! Bilden fick 8 röster av 46. Vinsten är en ihopfällbar resevattenskål och iFokus Insider i 1 månad. Grattis!

På tredje plats hittar vi två bidrag! Det översta från Sophie&Segra och det nedre från AnnaHelgesson! Bilderna fick båda 5 röster av 46. Vinsten är iFokus Insider i 1 månad till AnnaHelgesson. Sophie&Segra får nöja sig med äran eftersom hon redan har Insider!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Flöffo
0

SUPER fina bilder!Grattis till alla er!Älskar sheltien, så himla fin och bilden , wow säger jag bara!Grattis!Ni är riktiga fotografer!

//Flöffo

[Forest]
0

Stort Grattis till Er alla 3 härliga bilder ni tagit på era hundar Kyss

[Doglovers]
0

MEN vilka underbara bilder. Vad duktiga ni är…Skrattande

Sophie&Segra
0

Nej, va roligt! Skrattande

Och supergrattis till er andra! Kyss

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

joheck
0

Grattis allihopa!

Pudelbus
0

Grattis Glad

Sackum
1

Woah, trodde aldrig jag skulle vinna med tanke på vilken konkurrens det var denna gången! Vad kul, och grattis till andra- och tredjepristagarna! Skrattande Märkte för några dagar sedan att jag ledde omröstningen och passade på att fråga tillverkaren av läderkopplet ifall lädret var garanterat att komma från Sverige (och att man då kunde någotsånär garantera att kon inte slaktats utan bedövning) ifall jag nu skulle vinna. Och det kunde de, så jag är tacksam att ni valde Limex! Flört

AnnaHelgesson
0

Wow! Tack så otroligt mycket & Grattis till alla andra vackra deltagande! :)

monstermash
0

Första bilden är ju helt fantastiskt fin! :) Grattis till er alla ^^

Sarah!
0

wow vilka bilder!! :D första och sita bilderna är jättefina!Glad

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

zoolatri
0

Grattis till vinnarna!:)