OT. Fallens dag utanför Gävle
I morgon är det fallens dag i Älvkarleby. De som kommer dit kan gärna kika in till våran lilla illerhörna där. Vi kommer vara på gräsmattan mitt emot Café Furiren.
Mellan klockan 12 och 16 så kommer det vara illrar där. Även om jag kanske smiter iväg någon kortis stund och kikar på de andra sakerna så kommer jag vara där större delen av tiden i alla fall.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Men Åsa då vi kanske dyker upp…vi ska städa förrådet i morgon men förhoppningsvis tar det inte hela dagen hoppas jag. Och då kanske jag hittar tallrikarna som du skulle få, hehe kanske man till och med kan pussas med en illris ;)

#1: Ohh, det vore super. Vi har ju lyckats haft sönder ännu en, så antalet är rätt bristfälligt här. Och det finns ett gäng pussvänliga pälsar där. ;-)
Hoppas ni kan komma ut. Lite skojigt med fallens dag faktiskt. Men vill du parkera gratis så ställ bilen hos mig och traska vägen dit istället.
Audiatur et altera pars
men varför bor inte jag i närheten =(

Det gör jag, men makens jobb bjuder till Furuvik, så vi ska vara där hela dagen. Enda hunden som får följa med blir Raksha, det är enklast så…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Lotta!!!
passa på nu och ta hand om illrana, så vi kan börja med hösten kollektion i möss väg!
Vintern är snart här!!! 
Ja jag har ritat upp lite olika tofflor och hattar, du får kolla om dom duger senare ;)
nee inga tofflor eller hattar =/

Lotta…ta lite blandade färger, det blir sååå läckert sååååå!!! =))
en mörk och en ljus!! =))
Klart de duger det du har ritat! =)
Åsa jag har hitta hur många tallrikar som helst…men i det regnväder som varit idag så konstaterade jag att vi får träffas en annan dag =)
Sivertomte, viltfärgad mm…jag tar så många som möjligt utan att dom ska lyckas smita ;)

#9: Var smart det. Vi stod ut i två timmar i ösreget innan vi gav upp ;-)
Audiatur et altera pars
synd att d inte va bättre väder för er…
Ni kan ju tänka er vad roligt det var att ha alla pinaler från förrådet i en salig blandning ute på gräsmattan, och på en sekund öste regnet ner och vi var tvungen att fortsätta *hua*