Ritar gärna av era hundar!
Det finns flera ''rit'' trådar har jag sett. Men jag skulle också gärna rita av era hundar! Har ritat ett tag och tycker det är riktigt kul! Bilderna kommer göras för hand och läggas upp som en kommentar när de är klara. Skulle behöva ganska tydliga bilder, och kommer börja på söndagkväll/måndag. Så lägg upp bilder, om ni är intresserade :-)
Alla som vill ha sina hundar avritade kanske redan har fått det? :-)
Gud vilka fina båda två! Ser fram emot att få rita sötnosarna!
Du får gärna rita av min kille.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Tyvärr så bloggar jag från mobilen och kan inte lägga upp bild då men du får jättegärna rita min hund! Bilder finns på min blogg så du kan ta vilken du vill om du orkar :)
Mvh Emelie och hunden Kelly 
Jättestarkt vovvar allihopa, ska bli så kul! #11 visst kan jag göra det :-)
#12 jag hatar austokorrekt! Menar såklart jättesöta!
Vill bara säga att jag inte är någon professionell tecknare eller så.. Så att ni inte har för höga förväntningar :)
Fina bilder! :) Men jag vill tipsa om att försöka undvika att smeta ut med fingret eller dylikt, utan att istället försöka skugga direkt på stället med pennan. Kan vara svårt till en början, men det finns mycket tutorials man kan kika på. :) Formerna får du ju till perfekt!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#22 Tack, jag försöker och försöker men får aldrig till det.. får nog kolla en och annan tutorial som du tipsade om :)
#24 Vilken snygging! fräck päls! :) Ska göra mitt bästa!
#25 Jag vet. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Du var ju jätte duktig! Så fina de blev .
Själv kan jag bara rita sträckgubbar ;)hah!
Ber verkligen om ursäkt! Har varit väldigt passiv när det gäller denna tråden, dels eftersom min tillgång till internet varit kass och sen har jag inte haft något att ta fotona med (alltså ingen kamera för tillfället) men så fort jag får tillbaka min kamera ifrån lagning så kommer bilderna upp! Jättesöta vovvar ni har :)
#32 Naaaaaaaaw, så sööt. ^-^