Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 8397 ggr
Noa-Nisse
7

Julius-K9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen köpt den snyggaste selen som finns enligt mig =)
Den sitter så jäkla bra på henne. Halkar inte omkring på ryggen. Bröstremmen är väldigt bred och ger bra stöd, plus att det finns ett handtag uppe på ryggen som är bra att hålla i om hon blir uppspelt!!

Fler som är nöjda med sina Julius saker? Jag funderar på att köpa sidoväskor till så det blir som en klövjeväska.

Medarbetare på Hundar.ifokus

SaraC
0

Snyggt! Passar henne perfekt Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Fridaaaa
0

Snyggt!
Vart finns det att köpa? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Noa-Nisse
0

#1 tack så mycket, ja det tycker jag med!! =)

#2 tack!!
Överallt tror jag. Jag köpte min i en väns djurbutik och där har jag 20% rabatt. men det finns på nätet också =)

Millahh
0

Jag är jättenöjd med min! Sitter perfekt! Jag har väskor till också, fungerar toppen! Ska köpa en sele till åt min labbe så att de slipper turas om =)

#2, Jag köpte min på zoo.se

pillan33
0

snygg! ser ut att sitta jättebra på henne :)

[Sofia1]
0

Snygg och vad söt hon är ser ut att sitta bra också 10 poängare enligt mig ;D

russin
0

Dom är läckra och hade det varit Y-modell hade jag slagit till direktGlad

Millahh
1

#7 Jag köpte till en extra "rem", så att det gick att göra om till en Y-sele, nödvändigt för min flatte, då han drar sig ur annars :)

http://www.zoomarknad.se/product-view.asp?catid=15784&prodid=7185&ref=%2Fproduct-dlist%2Easp%3Fcatid%3D15784

russin
1

#8 fiffigtGlad

Lathundarna
0

Haha, jaaa, jag är nöjd. Har i och för sig ingen sele, men fortfarande - nöjd Tungan ute

Fridaaaa
0

#3 Oki! Jag har inte sett det så därför jag undrade hehe

#4 Ok tack! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Qepta
1

Jag köpte min sele idag. Jag är jättenöjd med den. Han har haft på sig min kompis Julius-k9 sele på sig när hon varit här och då bestämde jag mig för att köpa en.

Och tur hade jag, jobbar på en hundutställning och där säljer de selarna för 200kr! Glad

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

zoolatri
0

Aldrig hört talas om märket tidigare, men selen ser ut att sitta perfekt!:) Snygg är den oxå!

[Forest]
0

Mycket snygg sele inte hört talas om den innan jag helle,r men oj vad den ser både skön och bra ut :)

NathalieT
0

Jag har också en Julius sele och är supernöjd :) Har även sidoväskorna och det fungerar jättebra, de är lätta att sätta på och sitter stadigt :D

Loveradio
1

Satt ju jättebra på Klenod! :)

Tycker också dom är riktigt snygga.  Gillar också handtaget. Kul också att man kan göra den mer personlig genom att byta namnskylt.

Måste köpa en till min också.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Noa-Nisse
0

De är mycket lätta/smidiga att sätta på :) min andra sele som jag haft på Klenod halkar runder på ryggen men denna sitter stadigt utan att sitta för hårt!