Precept plus
Är det någon här inne som prövat Precept plus? Hur var fodret och vad tyckte ni om fodret? Bra/dåligt? Skulle vilja höra era åsikter om Precept plus, både som valpfoder och till vuxen hund.
Tack på förhand!
Min Jack russell åt det ett tag, och han blev totalkass i magen.
Rann ur honom..
Men vet hundar som går bra på det också, så det är olika.
#1: Okej tack då vet jag. Vad tråkigt att han blev dålig i magen!
Ja, jag vet också ett par som använder Precept plus och dom tycker fodret är jätte bra.
Bira åt det hos uppfödaren och gör det nu också men utblandat med färskfoder, 50/50. Hon fungerar bra på precept puppy men vi ska byta då vi vill ha ett foder helt utan spannmål + att hon verkar ha tröttnat på det…
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#3: Det lät som en bra blandning, Precept plus och färskfoder 50/50. Men hoppas ni hittar ett bra och gott foder utan spannmål till Bira då. 
Mina hundar älskar det, de mår jättebra både i magar och pälsar m.m. De får ungefär varannat mål varvat med Vom og Hundemat. Jag vill att de ska kunna äta lite av varje, torrfoder är mycket enklare att ha med på utställningsresor till exempel. Ingen av dem är överkänsliga mot något.
#5: Vad kul att höra att dem gillar fodret! Jag tittar nämligen runt på olika hundfoder och hörde talas om detta foder. Så ville se vad andra hundmänniskor tyckte om Precept Plus. :)