Värsta Planen! :D
Ja, jag och min kompis satt nyss och pratade om avel och på att ha valpar m.m. och så kom vi på värsta planen att para våra hundar och skapa en helt ny ras!!
Jag mena, jag har min foderhund, en riktigt maffig pitbul/amstaff som skulle passa utmärkt till kamp.
Min kompis har en Kelpi blandning.
Förstår ni vilken drömkamphund de kan bli! En snabb och smidig men ändå stark och massiv kamphund som med den långa pälsen till och med kan kampa ute här uppe!
Sen skulle ju ungarna bli sååå söta!! :D
Här är dom blivande!
Hoppas alla förstog att detta var ett stort skämt! Vi har haft ganska kul när vi har suttit och "planerat" detta ;)
Haha jag trodde faktiskt du var seriös först. Det är ju sånt man får läsa här och där.. UTAN ironi -_-
HAHAHHAHA! Jag trodde att du var seriös!
Kul med lite skämt ibland :)
Nån lurvig hund måste ni blanda in också, då kan ni skriva "gulliga nallebjörnar" i blocket-annonsen eftersom inte alla nappar på det maffiga, men då säljer det söta 
Edit: ser nu att det står om lång päls i TS, såg inte det först 
Attsingen, jag hade också velat tro att det var på riktigt men jag är en sån fuskare att mina ögon sökte sig direkt till den fetstilade texten där du avslöjade att det var ett skämt, innan jag läst det ovanför! :P

Började bli förbannad tills jag kom till slutet 
>>>Malum domesticum<<<
Hahaha!! :D:D
Ja jag var ju tvungen att skriva ut de här (A)
.
Sa roligt