Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1532 ggr
[Sofia1]
0

DUMT ! :C

Jag var i matbutiken och så ska jag betala. Det var en kvinna som var där i kassan och jag ville vara vänlig hon var som ganska rund eller hur man säger. Ja så jag sa , - Vad roligt att se att du ska få ett barn :)  och sa sa hon

- Nej jag e bara tjock. Och jag gick ut och sen så glömde jag mina saker jag köpt för det hade blivit så pinsamt så då tog jag in hunden. Och då sa hon,

-Usch vilken ful hund du har, Jag bah fräste ut,

-Du ska inte säga nått om min hund du ser ju ut som en uppblåst ballong!

Jag skäms lite men när man är dum mot min hund får man tbx :c Ville juh bah va snäll men allvarligt såg ut som hon väntade !

Fridaaaa
9

Fast är man inte säker att dem ska ha bebis anser jag att man inte ska säga något om det heller, förstår att hon blev sur faktiskt :/ Visst, var onödigt av henne att säga att hunden var ful.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Frida B
1

haha ja det  var dumt sagt ^^ Karma..

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Sofia1]
0

jag vet tror jag ska gå och säga förlåt Skäms

Men då får hon också be om ursäkt :s

Frida B
0

#3 ja det kan va en bra ide ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

annika85
15

Men snälla!

Att förolämpa en hund för dess utseende är knappast samma sak som att förolämpa en människa för samma sak.

kanske läge att tänka en gång extra nästa gång.

MVH

Mischa
8

Tänk hur otroligt sårad hon måste blivit.

≧◔◡◔≦

Maja2
4

Ts jag måste säga efter att ha läst en del av dina inlägg, att du verkar råka ut för märkliga situationer hela tiden, där det endera är gubbar som beter sig illa, eller som här …

Karmatarerskanise
16

Sofia1; Anser att det var riktigt oförskämt av dig att kommentera någon annans vikt. Man ska aldrig kommentera graviditeter eller annat hos främlingar. Du såg ju vad som kan hända.

Att hon kallade din hund ful är verkligen inte samma sak. Din hund tar inte åt sig.

Tänk innan du talar är mitt råd.

[Forest]
2

7 mjo det ena efter andra.

Jag tycker verkligen inte om att folk klankar ner på andra, säger någon att våra hundar är fula så skiter jag blankt i det det är ändå VÅRA hundar inte deras. Flört

[Sofia1]
0

nu har jag gått och sagt förlåt. :)  men sorry dåh men som alla gör väll fel ibland :P

Fridaaaa
1

#10 Jovisst alla gör fel ibland men man får tänka sig lite för innan man säger något ibland ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sofia1]
0

#11 jag vet :s har alltid haft svårt med att tänka efter före xD

[Highonbluetomorrows]
3

#12. Det kommer med tiden. Du lärde dig ju något av det här, ellerhur? ;)

Sen var det givetvis taskigt av henne att säga att du hade en ful hund, men sånt ska du bara strunta i. I synnerhet om du sårade en person före uttalandet, för då kanske hon inte ens menade det hon sa utan var ledsen för att du uppmärksammade att hon var rund.

Denna kommentar har tagits bort.
[Forest]
0

12 låter bra. Tänk på att nästa gång någon kläcker komentar om din hund slå dövörat till smaken är som baken Flört