Hundar i Karlstad?
Hej, finns det inga Hundar i Karlstad som vill skapa en promenadgrupp med lille Sheldon och mig?
Jag bor i Karlstad :D eller ja, 2mil utanför :) Skulle behöva in i "stan" och miljöträna lite med min flicka.
Ja va kul, har du en Akita? (såg på din profil :) )
Hade varit kul om vi kunde bli en liten grupp som kunde träffas lite då och då och träna våra hundar på antingen miljöträning eller vad man nu vill eller bara för att hundarna ska få kompisar ^^
Jepp det har jag :) Hon är 8månader och riktigt snäll. Men precis, det vore ju superkul :D Min behöver verkligen komma ut mer, jag också för den delen ;) Vart i karlstad håller du hus? :)
På kronoparken ^^
Åhfan, där jobbar min mor :)
Men det vore verkligen superkul om vi kunde ta med hundarna och träffas någonstans och gå en promenix? :D
Jaha, där ser man. Ja men visst det tycker jag :)
Jag och Wikus bor i Karlstad, och alla gånger förut som folk frågat efter hundkompisar här så har de aldrig svarat igen. 
Vi bor på Rud.
jag bor 10mil utanför ;)
Om ni har facebook vill jag tipsa om en grupp som heter "Hundägare i Karlstadområdet" :)
jag bor ca 6 mil utanför, så är in till karlstad då och då :)
Jag bor i Karlstad, har visserligen ingen hund, men älskar hundar. Så om någon vill ha sin hund fotograferad så vore det kul att få ha hundmodeller
Sökt efter hundar i Karlstad att fotografera förr, men ingen har svarat. Kanske inte gillas? 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#7 jag tror du svarade en gång förut på ett liknande inlägg som jag hade, men jag tänkte att jag skulle skapa en ny tråd i hopp om att det skulle vara fler som nappa. Vilket det tycks gjort :)
Så du och Wikus är mer än välkomna om vi skapar en promenadgrupp :)
#9 Tack för tipset, ska kolla vidare på det.
Jag kommer som sagt superduper gärna in till "stan" och går med på promenader och så :) Bara jag vet vart och när ;)
#11: Jag skulle gärna ha min hund fotograferad! Tyvärr så tycker jag personligen att det är svårt att ha koll på både hunden och få fina bilder sammtidigt ;)