Rå bland/fläskfärs?
Kan hundar äta rå blandfärs eller fläskfärs?
Alltså om man inte har nå lök och grejer i
jag ger rå nötfärs och även rå blandfärs, här kan jag inte laga någon mat utan att ha två små söta ljus som gärna sitter ivägen vid spisen. Klart de får ett par färsbullar (utan krydda mm)
Okej vilken tur, för vi gav lille Sheldon lite rå blandfärs för en stund sedan. Han verkade verkligen gilla det :)
2 kan tänka mig att han gilla det
jag ger rätt mycket rå kött, även ben det är smarrigt för dom 

Det är inga som hälst problem :) från råd från vett åt Cinco under en period i vårda nötfärs blandat med ris!
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se

rått kött är ju det naturligaste som finns för hundar att äta så rå köttfärs går alldeles utmärkt.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ni säger att det är lugnt. Gäller det även icke-svensk färs? Om inte, så borde det givetvis poängteras. Om det är strunt samma så vad bra :)

#6 Borde väl gälla oavsett för som jag förstått det så ska all färs som säljs i svenska livsmedelsbutiker testas innan det säljs.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#6 Det ska inte spela någon roll.
Dock äter jag enbart svensk färs när jag köper så då ger jag ju inte utländsk till hunden :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7. Ok! =)
Så då kan mina katter få smaka lite rå köttfärs också, utan att jag behöver oroa mig även om den är köpt på typ Netto ?
9 Ja det skulle jag våga ge, våran katt eller dotterns katt äter färs och rå kyckling oxå :)