Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 568 ggr
SaraC
0

Kika gärna in!

Gör gärna ett besök här saracharlotte.pixbox.se

Kika på bilderna på hundarna och kommentera om ni vill! Vore kul! =)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

AnneN
0

Gillade speciellt bilderna på xindy. Hade gärna skaffat en gd men min sambo som inte har någon som hellst hundvana innan han träffa mej är skeptisk mot stora hundar. han tyckte tom att labbarna var stora då vi var på utställning.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SaraC
0

Vad kul =) Saknar den stora klumpen. Ja, men man vänjer sig faktiskt med storleken, tyckte jag.

AnneN
0

Jo jag har inget emot stora hundar, men jag kan ju iofs förstå han som knappt vart i närheten av hundar alls och som dessutom är en kattmänniska. Men han har iaf accepterat min kompromiss, jag får skaffa en till hund bara den inte är så enorm och han slipper pälsvården och sånt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lotta
0

Åhhh han är ju så fin….den bilden när han står vid kaninburen var ju bara såååå bra =)

SaraC
0

#3 Nää är man ingen hundmänniska så föredrar man nog så små som möjligt! Haha

#4 Tack Lotta! När han busar med kaninen eller poserar? =)

Malin-A
0

ska ta o kika in senare =D

Wikstr_m
0

har också pixbox :) wikstr_m.pixbox.se

SaraC
0

Bilderna jag har när Adrian delar med sig av sin kycklingsallad tycker jag är för söta =)

#7 Vilka fina bilder! Jättemysigt med alla draghundarna, de ser helt överlyckliga ut =)

Lotta
0

När han poserar….en tvärfin bild på honom….men jag tyckte alla bilder var fina, och Adrian är en riktig liten guldklimp, han är sååå söt =D

SaraC
0

Åh nu får jag hålla tyst om det, annars blir Eros så mallig ;)

Ja, Adrian är väl det bästa min moster gjort! ;) Han tror han är en liten hund han med =)

Lotta
0

Hehe det är läckert med småbarn som lär sig vara med hundar från början….=))

Eros ska vara mallig…det säger Skorpan iaf ;)

SaraC
0

Ja verkligen. Drygt bara att hålla isär dem ibland, inte så lätt för en 1-åring att förstå att man inte luvar/slår/hänger sig i pälsen osv på en hund :D

Skorpan är allt en klok dam, tycker Eros :D Vilken donna!

Lotta
0

Hahaha det vet jag…mina minsta småttingar låg, slet i öron och päls på våran schäfer men du ska inte tro att hunden flyttade sig…hon fullkomligt älskade barnen och följde dom i hälarna för jämnan och sov gärna med dom också hehe

Skorpan hälsar och tackar för komplimangen ;)

SaraC
0

Haha de är så gulligt när de klättrar över varandra sådär =) Med noggrant övervakande och vissa gränser förstås! Men det är ju självklart =)

Lotta
0

Japp precis..barn ska lära sig respektera djur =))