Hundpassning
Jag ska bort till Köpenhamn om ett par veckor, bara över dagen, och vet inte hur jag ska göra med Wikus då. 
Min syster kan inte hantera någon hund över tio kilo och gillar inte Wikus, så det är inte att tänka på. Någon annan har jag inte, och jag vågar inte lämna bort honom till främlingar.
Och hundpensionat känns så onödigt när det bara är en dag - inte ens en natt - jag ska vara borta.
Hälp?
Haha och så valde du en bild på honom där det ser ut som om att han vädjar om hjälp :) haha så charmigt! Hoppas du hittar någon som kan ställa upp!
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Du har inga vänner som kan hjälpa till? Fast jag antar att du redan tänkt på det…
Haha aww så söt. Mycket passande bild ;)
Var bor du någonstans?
Mvh Jenna
Klarar han sig inte över dagen? Blir det mycket längre än typ som en arbetsdag? :-\
Men frida… Jag bor ju inte " så långt " ifrån… han får gärna komma hem till Brorsan akillez :)
#1 - Ja, det var tanken. 
#2 - Som sagt, jag har inga andra.
#3 - Karlstad.
#4 - Han har enstaka gånger (ett par gånger om året max) fått vara ensam 8-10 timmar och klarat det, men då har jag varit borta över dagen till Örebro eller spenderat några timmar i Trollhättan, det är ju mycket längre till Köpenhamn så…
#5 - Ja, jag tänkte lite på det.
Fast det är ju ändå en bit att åka för bara en dag.
#6 Men han vet ju inte om du är i kvarteret eller på andra sidan jorden? Eller menar du att du kommer vara borta längre eftersom det tar längre tid att resa?
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
Längre resa, ja.
Ja men det gör inget, har du inga möjligheter att komma hit och lämna av honom så kan jag åka in till karlstad.. No problems :-)