O.T bakis
Firade kj födelsedag igår… och jag har aldrig mått såhär illa:/ kom hem klockan åtta imorse :P

haha, kan inte säga din stackare heller då det är självförvållat. Hoppas du hade väldigt roligt i alla fall så det är värt baksmällan. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha jaa stackare, fast man måt ju som man förtjänar =P hehehe
Åhh fy för att vara bakis i denna värme :/ Men som sagt som man bäddar får man ligga, men jag hoppas det var värt det iaf ;)
nej de va inte värt de:P hahaha--
*ASG* Du är sååå knäpp ;)
hahahha… ska ut idag igen.. måste ju passa på när man 'är singewl:)

Haha de e helt rätt =) Hoppas du får riktigt skoj =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
hoppas jag med!!!! :Dvad ska ni göra då?

I kväll blir det antagligen att ta det lugnt, gå ut en vända med hunden och det gamla vanliga, mysa framför tv:n eller sitta vid datorn. Sen i helgen ska vi försöka få klart i lägenheten åsså ska vi ut på åvm och se om vi hittar nå möbler till balkongen och en stor hylla som vi kan ha lp-samlingen i.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
jag va ute igår igen =D men e inte dålig idag som tur e =)
hha jag va med ute=) vart var du dåå=? Jag tog de faktiskt lugnt med drickandet igå¨r.. men inte för att skryta eller något.. men de va riktigt många killar eftr mig.. jag va tvungen att dra hemåt tillslut asså:P
va ute på stan o åkte runt i en bil =D
haha va dom så många =D
haha det är killar jag tr'ffat innan alla va på samma ställe;) taskigt läge hahahha! åkte du runt i en bild å raggade eller;)?
haha ja d blir ju lite taskigt =D
japp åkte runt o en cheva cabbe o tjoade =D
hahaah va de ngn som tog studenten eller=)?
haha jaa =D
haha anade nog de:P
Du sköter dig Helena…ut och ha en massa skoj, det ska man göra medans man är ung =D