Bästa hemsidan för shopping
Undrar vilka hemsidor ni brukar handla ifrån när ni köper saker till er hund/hundrelaterade saker. Är det en hemsida som har mängder av olika saker, en som bara har litet utbud men bra produkter, en som har de lägsta priserna etc. Vilken är er favorit och varför?
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Jag har olika sidor beroende på vad jag köper. Men är det bara "shopping humör" så brukar jag gå in på häromis hemsida :)
Mvh Emelie och hunden Kelly 
Mina favoriter är Canis och Jami hundsport. Gillar också Dinhundshop. Låg fraktpris, stort sortiment, bra kvalitet och bra pris på grejerna.
På Canis har dom har ett poängsystem. Så tjänar man ihop tillräckligt med poäng så får man presentkort osv :) och poäng samlar man t.ex genom att klicka sig runt på sidan.
Jami gillar jag då dom tillverkar många av sakerna själva och har bra kvalitet. Trevlig kundtjänst också.
Valles foder beställer jag från Animail eller fodertillverkarens egna hemsida Magnusson. Brukar slinka med nån leksak och lite godis och tuggben när jag beställer från Animail. Stort utbud och bra pris. Också trevlig kundtjänst tycker jag.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com