Weasly & jag
Hej (igen)
Skrev ett inlägg här för ca.. 1½ månad sen (?)
jag skrev ett inlägg om hur glad jag var över att jag skulle få min försa hund efter åratal av längtan och planering.
tyvärr var inte direkt min glädje besvarad av många av er här och jag ber redan nu om att jag vill slippa kommentarer om att han är en blandras. han är den bästa i världen för mig och han är lika mycket hund som vilken renrasig som helst. han har lika stor rätt att leva.
jag ville iaf lägga upp lite bilder på honom nu när han faktiskt hunnit fylla hela 15 veckor (!!!) tiden går såå fort.
här är iaf min am cocker spaniel & papillon kille som jag är sjukt stolt över att kalla min hund.
han är min bästavän, kan kunde likagärna varit en liten vavva eller en stor mastiff. för han är fortfarande en älskad och trogen fmiljemedlem. <3
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

Vilken söt liten gosse! grattis till den nya familjemedlemmen :)
tror. jag. SMÄLTER. så sööt! ska snart passa en hund som såg ut som din när han var valp, men helt olika raser ;) ska bli såå kul att följa er!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Om du inte redan är medlem på blandrashundar i fokus, så gå med där, är ett tips :)
Borde vara olagligt att lägga upp en massa valpbilder. Suget i valptarmen blir ju oliiidligt… 
Vilken urgullig pojke! Honom ska du vara nöjd över :)
hur söt får man vara :)
#1 han är helt underbar! 
#2 jasså vad kul!
många som bara ser bilder förväxlar honom med portogisk vattenhund faktiskt 
#3 är medlem där med, men jag vill kunna lägga upp bilder här med! :]
#4 hhah, jag förstår dig!! :D
bara jag har börjat få ångest över att han växer upp!
#5 han tackar så mycket! 
#6 olagligt söt! :P
#7 vattenhund!? :o haha ser inga likheter alls faktiskt ^^
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#8 har i ganska många år varit stalltjej på en gård där de födde upp Portugisiska vattenhundar, och själv ser jag faktiskt väldigt stora likheter!
men han har ju spaniel i sig så vatten är ju lite av hans element, men varje dag blir han mer lik amris! ^^
Fina bilder! Han är så fin din Weasly 
#9 hur mycket jag än tittar så ser jag inte likheten.. men jag går bara på utseendet nu :) (om jag ska vara ärlig var weasly mycket sötare..)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Underbart söt! Man vill ju bara gosa i all evighet med honom :)
Supersöt kille. Ser lite ut som en svart cavalier king charles.
Vilken sorts cocker är hans mamma/pappa, amris eller engelsk?
Gud vad söt han är! Blir så sugen på att skaffa valp! Borde ha en varningstext i inlägget, man blir farligt valpsjuk!! :P
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Sötnöt
Vilken goding! 
Varför skulle du inte kunna lägga upp bilder på honom här på HiF? Hade det varit RenrasigahundariFokus är det väl en sak, men här är väl alla hundar välkomna? Även om många här inte gillar blandraser..
MVH
Sofie
Awwwwwwwwww JAG DÖR SÅ SÖÖT :D
Puss :*
Han är helt underbar! :)
Underbart söt! GRATTIS 
.