Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 653 ggr
joheck
1

OT - Glömmer vilket inlägg...

Hejhej!

Blir så irriterad på mig själv ibland (läs ofta!). Tänkte jag skulle se om det finns andra som har samma problem.

Jag har en tendens att lite slarvigt läsa rubriken på inlägg jag tittar på samtidigt som jag sneglar lite på listan till vänster. Trycker sedan kvickt på "olästa" för att komma ner till de nya inläggen.
*Börjar läsa….
*Fattar ingenting… Har glömt vilken tråd jag läserSkrikandes.

Det är inte sällan det blir så här, utan mycket mycket ofta. Måste då scrolla upp och se vilken tråd jag är på
*"AHA….!"

Känner ni igen er?Tungan ute

Sophie&Segra
2

Åh herregud.. Jag skäms ihjäl.. Jag måste ju va ännu mer knäpp..

Jag visste inte ens att "olästa" knäppen fanns.. Och jag har varit medlemm i över 4 år.. Jisses alltså.. Jag är verkligen efter ibland..

Herregud alltså.. Tungan ute Och varför har jag inte upptäckt den? Den va ju HUR smart som helst.. Som sagt.. Och du tyckte du blev irriterad på dig själv.. Tyst

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

joheck
0

Haha, jag upptäckte den rätt nyligen jag med (ett par månader sen typ) i någon annan tråd. Väldigt smart måste jag säga! Skönt att slippa scrolla hela vägen ner i de långa trådarna.

Kul att du fick upp ögonen för den nu i alla fallFlört.

Swadika
1

Nämen nu måste jag också skämmas, inte har jag sett den heller xD Och jag har ändå varit aktiv här i över 2 år, medlem i över 1 år Så ja, skämms på mig D:

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Sophie&Segra
0

Amen alltså hur har jag kunnat missa.. Jag som blir så förbannat irriterad varje gång en tråd blir lång.. för jag hatar o scrolla på laptopen när inte "vanliga" musen är i kopplad.. Tungan ute

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

joheck
0

Hihi, får kanske ta och döpa om tråden till "Olästa-knappen!"Skrattande.

joheck
2

Glad att jag kunnat göra era liv lättare! Känner mig inte alls lika irriterad på mig själv nu, min tabbe är ju ingenting mot erFlört.

Lathundarna
1

Öööhh, jag har inte ens hittat tillbaka till intressanta inlägg, så att det fanns en sådan mojäng att underlätta trådarna med hade jag iiiiiiingen koll på Förvånad