Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1375 ggr
Frida B
0

Hundvakt!

som vanligt! :D är hundvakt hela tiden, men just nu har jag två stycken som stannar till fredag, den ena till söndag :) Ronja, en mellanpudel (som för övrigt ligger och snarkar just nu vid mina fötter) och Bernhard, min farmor och farfars hund.

Så imorn ska jag, hundarna och min lillasyster på tio år till en djurpark (nolhaga) där dom även har hundrastgård, där hundarna ska få springa av sig och leka :) Ronja kommer nog bada oxå..

Detta ska bli så kul, dessa hundar kommer verkligen bra överens, men det skilljer ju bara 2 veckor mellan dom :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Beckibus
0

Va skoj! Är båda pudlar?

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Frida B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 nej bernhard är en korsning mellan bichon frise, tibetansk spaniel, shih tzu och lhasa ahpso :)

bilder på båda :) först ronja

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0

en till charmig på gamla damen

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
1

och bernhard :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Loveradio
3

Låer kul :) Vad lik Bernhard var Ronon-m's Ozzy!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Frida B
0

#5 ja vissa likheter finns ju :) dom har inte en ända ras gemensamt vad jag kommer ihåg.. intressant med blandraser :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)