Ny på denna sida!
Tänkte ta en liten presentation om mig här! 
Heter till vardags Malin och är en 3 barnsmor med man. Bor i ett litet samhälle i Södermanland. Har haft hundar hela mitt liv, men inte de sista 4åren.
Men nu så är det dags att åter släppa in en hund i livet. Ska iväg ikväll och titta på en amstaffkorsning och förhoppningsvis så får denne följa med hem, om kemin stämmer.
Så det kanske blir en till presentation under detta inlägg lite senare. Jag hoppas!
Välkommen och eventuellt grattis till valp 
Väkommen :) håller tummarna för dig!!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Så där då, då var man hemma igen efter att ha tittat på hund. Och på måndag åker vi och hämtar hem vår nya familjemedlem. Ska bli så kul!
välkommen och grattis! vad är det mer för raser? :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Välkommen hoppas det går bra med träffen och att ni snart har återigen tagit in hund i erat hem :)
Välkommen! Och grattis till valpen. Hoppas på lite bilder av den lille när ni fått hem den 
Tack alla!
Han heter Loke och är en 2årig amstaff/pitbull korsning. Ett riktigt energiknippe med enorm charm. Trodde inte att han skulle uppfylla alla våra förhoppningar och krav men det gjorde han med god marginal.
Ska bli så skönt att bli hundägare igen och jag längtar verkligen efter att få komma ut och börja träna igen. Inser nu hur mycket jag saknat hundlivet.
Bilder kommer att läggas ut i denna tråd så fort jag har några. Hade ingen tanke på att ta kort igår. 
#8 sånna blandraser är så fina tycker jag, även fast man aldrig riktigt vet hur dom kan se ut ;) du måste bildbomba när ni får honom!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Han ser jätte fin ut :)
vad söt han är!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jättefin kille! :)
Välkommen hit! Vilken snygging, grattis till tillskottet :)
Oj va fin han va! Grattis till snyggingen :)
Oj så söt han är :D Grattis till vovven!