Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1080 ggr
SaraC
0

OT. Oväder

Några fler som hamnade i blåsvädret igår? ;) Här blåste det upp till storm och sen kom åskan och regnet.

Äntligen lite skön luft, tänkte jag. Men kunde inte ha öppet eftersom Eros är så rädd för åskan… Och det slutade ju aldrig. Tror jag låg vaken till tre ungefär, men en skakande hund under kudden..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Malin-A
0

här har inte vart nått oväder alls, skulle behövas lite regn så luften blir lite friskare…

AnneN
0

Här regnade det hela dagen, men det blåste inte så mkt och ingen åska och kvällen då vart det fint väder

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lotta
0

Här var det ruskväder i förrgår kväll….det var blixtar och dunder och världens storm…trodde allvarligt att taket skulle lyfta ett tag =)

lill-jarven
0

Idag regnar det ordentligt för första gången på ca 3v! Häromdagen kom en liten 10min skur men nu har det regnat hela morgonen och det verkar inte vilja ge med sig. Det är lite trist för jag hade tänkt hitta på nåt kul med hundarna idag, typ cykla eller gå ner till sjön så dom får bada.. Efter sista tidens pluggande (som ändå inte gav nån utdelning) så märks det lite på Joxa att hon vill röra på sig mer. Fast det kan nog vänta en dag till, dom ligger ändå bara och slappar när man är inne så jag tror dom överlever. Kanske ska tillägga att dom inte är så förtjusta i regn.

Lotta
0

Här har det spöregnat på förmiddagen och mitt på dagen…det fullkomligt öste ner. Måtte det vara fint i morgon när yngsta tjejen har avslutning i skolan.