Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1286 ggr
Frida B
9

OT-är det bara jag...

som är sånhär eller är alla hundmänniskor det? :P hittad på fb

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LaSadie
3

jag är kattmänniska och tycker alla hundar är just en hund. Däremot kan jag se skillnader på kattraserna ;)

Satum
0

TS Hahaha. Så tänker jag med :-P

Luckysoul
0

Jag tänker precis så också. Jag suger på kattraser men kan de flesta hundraser som finns =)

Changrila
1

Jag känner iaf igen mig ;)

Jag kan många hundraser, men även många kattraser. Däremot är jag inte alls lika bra på katter som hundar.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Frida B
0

hahahaha härligt då är det inte bara jag xd

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

joheck
0

Får medge att jag har bättre koll på hundraser än kattraser. Men nog kan jag identifiera endel kattraset också!

Stylar lite med; Chateaux, Japanese Bobtail, British Shorthair, SnowshoeSkrattande.

Frida B
0

haha jag vet några kattraser men ser jag dom är det katter som springer omkring, inte olika raser xd

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Ronon-m]
0

Njaaa, kan nästan alla hundraser, och en del kattraser. Men bara dom speciella katterna, som min ras Devon Rex, och sen även Cornich Rex, Perser, Sphynx, Bengal, Maine coon och lite till. :)

joheck
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara bjuda på en bild på min Bengal nu när Ronon-m tog upp just den rasen! Ja, jag passar på att visa upp honom varje gång jag får chansenOskyldig.

[Ronon-m]
1

Vilken fin pojk joheck! :)

Frida B
1

vilken sötis! det är en av raserna jag vet, och även kommer skaffa när jag flyttar hemifrån och får råd och tid, förhoppningsvis tillsammans med min framtida kooiker (om några år…) och berger Oskyldig

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Besan]
0

Hahah gud vad jag känner igen mig Tungan ute

Fast dock kan jag säga att jag tror jag känner igen en Maine coon, wow en katt iaf, eller nå, haha grattis typ Oskyldig Vill ha en sådan sen!

Arcadia
0

Som kattuppfödare och flitig kattutställare + hundägare kan jag nog kaxigt säga att jag ser skillnad på olika raser både på katt och hund. Än så länge har jag svårare att bedöma kvaliteten inom raserna på hundsidan… där är jag glad amatör…Flört

Fridaaaa
1

Sån är inte jag. Är både hund&kattmänniska. Katter lika mycket olika raser och individer precis som hundar.

Nje gillade inte den bilden alls.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Frida B
1

#14 är ju bara skoj, chilla ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fridaaaa
0

#15 Jag är lugn?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

TjockaBerta
0

Nja, jag är nog mera -"Usch en katt"-människa. Och ja, de ser likadana ut allihopa.

>>>Malum domesticum<<<

Loveradio
0

Haha, känner också igen mig. Kan en del kattraser men hundraser är jag mycket bättre på.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

joheck
0

#10 Tacktack! Han är så otroligt vacker. Rasen också!

#11 Tack! Jo dom ser rätt speciella ut så de är ju rätt lätta att identifiera. Fast så finns ju Ocicat också som är rätt likFlört.

[Empisen]
0

Kan en del kattraser, men hundraser är jag 99% på, har svårt att urskilja på alla jakthundar med helknäppa namn.
Sen är jag absolut ingen kattmänniska, dem hatar mig och jag hatar dem.

[Forest]
0

haha Skrattande Jag är någ lite både både katt o hundmänniska. Jag ser mer rätt på kattraser o kan lite mer om deras historia än på hundrasernas sida , jag kan olika hundraser men allså inte helt deras "fakta" . Flört