Filma med digitalkamera
Detta kanske inte har så mycket med hund att göra men lite 
Jag vill ha en liten, billig, enkel digitalkamera som jag framför allt kan filma agility och hundträning med. Jag vill att kameran ska kunna zooma när man filmar. Inte jätte höga krav.
Vad använder ni för kamera att filma med under "hundträning"?
tips till vilken kamera jag kan köpa? 
Mvh Emelie och hunden Kelly 
jag anväder mig av en system kamera en Nikon D5000 och den funkar bra!
du kan ju gå in på Foto i fokus och fråga där
#1 grejen är den att jag redan har en systemkamera… #2 tack, ska genast gå in där! :)
Ska det vara en filmkamera eller en kompaktkamera?
Jag har en Power Shot SX40 HS. I och för sig varken direkt liten eller billig, men är riktigt grym när man väl får kläm på den 
#4 det ska bara vara en kompaktkamera så man kan fota hyffsade bilder också 
#5 ojoj låter alldeles för svårt för mig! haha. Men jag önska att jag var bra på sånt 
Jag har en sanyo xacti som man kan filma undervattnet med också. Är liten och smidig och jättebra!
#7 Kan man zooma under filmandet, om du förstår vad jag menar? Går det att fota med den också? 
#8 det är en filmkamera, så du kan ta stillbilder, men det blir ju inte så jättebra kvalite.
Man kan zooma lite, men det är ju inte som en digitalkamera med ett teleobjektiv så att säga.
#9 okej, skulle behöva en digitalkamera :/
#9 okej, skulle behöva en digitalkamera :/
Har en canon ixus 220 (tror det var en 220, har inte koll på siffrorna och har inte kameran i närheten) och den filmar i hd samt tar bra bilder. Liten och smidig :)
#12 låter bra! Ska titta närmare På den :)
var tvungen att kolla, den heter canon ixus 220 hs :)