Hem sökes...
…Åt trevlig Greyhound tik…
Finns det någon här som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig att hitta ett bra hem åt min Greyhound tik? Hon är super trevlig på alla sätt och vis. Van med barn och andra hundar… Skulle verkligen passa att bo i lägenhet, alltså inget måste att man bor på landet. Då hon trivs bra att ligga inne.
Hon bor straxt utanför Lindesberg… men jag kan tänka mig att åka en bit om det finns ett bra hem åt henne.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Oj hjälp, livsfarligt! Blir jättesugen! Men vet inte om jag har möjlighet..
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
´så fin.. hoppas du hittar ett bra hem…

Det är helt underbara hundar i psyket. Min kompis här hemma har tolv stycken. Sååå underbara allihopa.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hade jag haft möjlighet hade jag absolut velat ha henne.. älskar vinthundar :) Men har inte plats här hemma och egentligen inte råd heller.
Hoppas du hittar ett bra hem åt henne!

Får man fråga varför du säljer henne? Hon var super fin.
Jättefin…hoppas ni hittar ett bra hem till henne =)
#5 ja man får fråga..
Anledningen att jag inte kan ha henne kvar är för att tiden helt enkelt inte räcker till. Som det är nu blir det inga promenader, bara snabbisar ut för att göra det som de ska… mitt samvete säger mig att hundarna då säkert har det bättre hos någon annan, tyvärr.
Visst är de underbara hundar… enkla och trevliga, tar inte så stor plats som man skulle tro att en så pass stor hund gör.
~ Anneli ~
*putt*
~ Anneli ~

Hej Gittan!! JAg är jääätteintresserad. HAr redan en underbar tik som precis som din går i hop med allt. Jag har förvisso en liten dvärghund oxå men hon funkar oxå jättebra med andra hundar. Hör av dej

Ohh, låter ju jättebra. Då kan vi få fortsätta följa hur det går för henne. Tänk det verkar som om hundar.ifokus hjälper till att omplacera en del hundar i alla fall ;-)
Audiatur et altera pars
jaa va kul om kan fortsätta följa.. =)
Det kan ju inte bli bättre….många har då haft en himla tur som lyckats få sina hundar omplacerade här inne. :)

Jag vänta med svar från "giffan"….. Kan hämta henne redan i morron om det behövs och lovar att hålla er alla uppdaterade med hur det går
Det låter ju som om tjejen kommer få det toppen hos dig!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
"Gisela" och jag har pratats vid, och Star kommer flytta till henne i nästa vecka!!! Helt underbart att man kan hjälpa varandra så här på ett forum!!!
Det är inget lätt beslut att ta, men hundarna mår bäst av att omplaceras, tyvärr
~ Anneli ~
Åhhh vad roligt då löste det sig för både dig och Gisela =) Det ska bli kul att höra hur det går för Star hos sin nya matte, jag hoppas hon håller oss uppdaterade =D

Vad underbart när det går att hitta så bra lösningar.
Audiatur et altera pars

Gissa vem som längtar till måndag!!!????? Då kommer min nya "stjärna"hem till mej. Jag lovar att berätta för er hur allt fortlöper..
Massor av bilder på henne vill vi se =D