Behöver pepp!
Hejhej!
Behöver lite tips och moraliskt stöd känner jag. På lördag kommer Sansas förra ägare och hälsar på för att se hur hon har det. Jag känner mig lite illa tillmods eftersom jag inte vill att dom ska känna att dom sålt till fel person. Just nu vågar jag inte ens berätta att jag döpt om henne
.
Är också orolig för att Pin ska missköta sig eftersom han inte gillar barn och dom har två unga pojkar. Dom vill ju se hur Sansa har det tillsammans med sin brorsa så jag kan liksom inte lämna han inne heller.
Behöver verkligen peppas inför lördagen! Vet att det egentligen inte spelar någon roll vad dom tycker eftersom hon är min nu, men man vill ju ändå att dom ska känna att jag är "rätt" person för Sansa.
Mvh Johanna
Jag kan peppa dig lite! Hade själv samma känsla när Lucas(min hund då) förra ägare kom och hälsade på. Han gick inte fint i kopplet och han skällde jättemycket i trädgården och bara allmänt misskötte sig som in i!!! Men det gick bra ändå och de var hur nöjda som helst 
Jo man känner ju på något sätt ett ansvar även fast det egentligen inte existerar. Vad skönt att det gick bra trots att det inte gick så bra. Jag har ju inte haft Sansa så länge så jag har ju inte hunnit "förstöra" henne än i alla fall. Det blir så komplicerat med omplacering när det är så många man måste hålla kontakt med; förra hemmer, förförra hemmet, uppfödaren. Jag som dessutom är lite osäker kring människor
.
Tack för peppen!

Jag skickar lite peppning, har ju träffat er ett par gånger och vet att både Pin & sansa her det hur bra som hellst hos dig! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
De kommer gå skitbra! :D Alla hundmänniskor vet att hundar har lite sämre dagar ibland ;)
Äh, de blir kanske ledsna för att de ser hur mycket bättre liv hon har det hos er .. :P
Äsch - först och främst så får du säga att din andra hund har svårt för barn. Bättre dom vet från början.
Att du bytt namn är ju inget egentligen - det har jag gjort på hundar som redan haft smeknamn när dom kommit hit utan att dölja det.
Det kommer gå bra - så lugn nu

Det kommer att gå bra. Oroa dig inte.
>>>Malum domesticum<<<
Haha ja, men mu är han ganska uppfostrad förutom att han gör utfall mot andra hundar pga att han vill leka. Det är ju något som inte försvinner bara så där direkt men vi jobbar varje dag och jag uppdaterar hans förra ägare lite då och då om hur det går =)
Du ska inte oroa dig Johanna. Du är en jättebra matte och tar väl hand om dina hundar. Skulle Pinnen reagera negativt på barn, så är det troligen på att han inte är van vid dem och de kanske är livliga. Sansa kan inte ha fått det bättre än att komma till Pinnen och dig.
mormor
Det kommer säkert gå jättebra =) Du verkar vara så duktig med hundar så de känner säkert av det direkt 
Medarbetare på Hundar.ifokus
men oj vad stor smily :O
men nej :( vad har hänt lilla Sansa då?! Hoppas inte det är allvarligt!!
#13 Det är ett lite personligt problem *host host*, hon lär bli generad att jag skriver om det här. Hon är dålig i magen och lyckades inte få ut allt när hon skulle bajsa, det fastnade. Hon krystade för att få ut det i säkert en timma, då tyckte jag att det va bäst att åka till vetten. Det blev en dyr historia men nu är allt ute, hon är dock väldigt röd och lite inflamerad och öm. Ingen förstoppning i alla fall så det är skönt! Hoppas att magen lugnar sig snabbt nu.
Lita på dig själv
Det kommer gå jättebra! Vet du att hunden mår bra och har ett fint liv hos dig så kommer det smitta av sig på ägarna. Lovar!
Allt kommer gå kanonbra!
Det blr tyvärr inget idag då Sansa inte mår så bra. Hon är väldigt tagen från gårdagen och har spytt i natt. Är allmänt seg men äter och driker som hon ska. Får bli ordentlig vila nu och blir hon inte bättre får vi nog åka in till vetten igen
. Min stackars lilla flicka!

#16 ajdå, hoppas att hon blir frisk snart. Jag hade nog ringt veterinären nu direkt om hon är allmänpåverkad (kräks, hängig/slö).
Gjorde de någon kontraströntgen på henne igår? Om inte så begär att de ska göra det för då kan de se om det är något som sitter fast någonstans.
_**/Mvh Anne
#17 Nej dom gjorde bara en vanlig röntgen för att se om det va förstoppning längre in.
Hon är mycket piggare nu! Lite trött bara. Hon har inte kräkts något mer. Hon tyckte att det va väldigt jobbigt hos vetten igår och åt inget på hela dan, så jag tror det kan vara anledningen till att hon va så slö.
Nu kom mamma precis ner med mat till henne. Hon blev super glad och skällde högt och vifta på svansen. Hon äter med god aptit också. Blir att ta det lugnt idag, men som sagt hon mår mycket bättre nu!

#18 Okej, vad skönt att hon mår bättre nu. Ge vovvarna varsin puss på nosen från mig & Velvet 
_**/Mvh Anne
21 skönt o höra. brukar hon vara hård i magen?
23 kanske var att hon märkte av att du var lite orolig. Hoppas att det blir bra när du träffar fd ägaren du ska inte vara nervös och orolig för jag tror hon har det superbra hos dig 
Gick det bra med påhälsningen ? :)
#26 Det blev inget eftersom Sansa inte mådde så bra. Har skrivit till de tidigare ägarna att dom kan komma om ett par veckor istället (ska på semester nu), men har inte fått något svar. Vi får se om det blir något. Jag ska ju upp till Luleå igen sen också och då blir det ju svårt.