Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 486 ggr
AnneN
0

O.T. Godmorgon 13/6

Lyckades inte somna alls inatt men är ändå inte trött just nu.

Peppi har kommit hit nu och är väldigt orolig då matte lämna han, men jag tror att han snart kommer att lugna sig lite, för redan i skrivandets stund har han slutat gnälla. Jag kommer iaf att ha fullt upp idag =)

Hoppas att alla andra också får en bra dag =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AnneN
0

Haha en liten seger är vunnen!!! Han har nu frivilligt gått och lagt sig ist för att bara vandra fram och tillbaka.

Har just nu hundarna separerade, dom kan se varandra men inte leka, så lite senare i dag ska jag släppa ihop dom.

_**/Mvh Anne

Faxlin
0

Vad roligt att höra om framstegen. det går fort. Tror han rätt snabbt kommer inse att det är oerhört roligt att vara hos dig. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Malin-A
0

ja kul o höra att d går bra.. =)

o godmorgon föresten, ska snart till systemet o handla lite tills imorrn =D

Lotta
0

Va kul att det går bra….ska bli spännande att höra hur det går fortsättningsvis =)

Malin nu tar du det lugnt med spriten….lyssna nu på plasttantisen ;) Det måste börja kännas väldigt pirrigt i kroppen nu va?

lill-jarven
0

Malin, om du vill kan jag ta studenten åt dig.. jag gör det gladerligen ;P Det var så sjukt tokroligt!

(Spec om du har mycket sprit.. men säg inte till Lotta att jag sa det.. hon verkar ha en annan åsikt) Oskyldig

Malin-A
0

hahaha jaa jag tar d lugnt me spriten.. =D

hahaha lill_jarven, kanske skulle köpa lite mera då..

AnneN
0

Nu har jag och Peppi sovit ett par timmar, så snart ska jag ut å gå med vovvarna =)

_**/Mvh Anne

lill-jarven
0

javisst, egentligen kan du ju kombinera min och Lottas idé.. om du dricker mycket sprit under en längre tid så tar du ju det ganska lugnt också.. ;)

ojoj min student gick rätt vilt till, vi började dricka kring 9 på morgonen och slutade inte förrän vid 3-4 på natten haha jisses vad kul vi hade.. men oj vad dåligt jag mådde dagen efter! xD

AnneN
0

Har nu skrivit om hur dagen har gått för den som är intresserad i min dagbok här på iFokus

_**/Mvh Anne

Lotta
0

Jag har varit in och läst..vad skönt att det verkar gå så bra för dig =D