Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1003 ggr
[Surina]
10

Säg vad ni tycker? Bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Här är en bild som orginalet jag har tagit och nu redigerat :) Bilden togs på utställningen i Avesta :)

På Cimarosas New Love In Town (tik)

Notera: Jag har uppfödarens godkännande för att lägga upp och publicera bilden. :)

Ska eventuellt få göra en annons åt Cimarosas kennel pga den här bilden :)

Maja2
2

Jag tycker att den är superfin :)

joheck
2

Håller med Maja, suoerfin! Önska jag kunde redigera så bra…

[Doglovers]
2

Bara att grattulera. Du är tydligen inte bara duktig på hundar. För det första är själva bilden proffsigt tagen och för det andra är redigeringen helsnyggSkrattande

[Driva]
3

Den är jättefin, men du behöver inte någons tillåtelse att lägga upp en bild på en hund, så länge du tagit bilden själv, speciellt inte på en allmänplats, som en utställning :)

Tokyo
1

Superduperfin! Jättefint kort och jättefin redigering = du är sjukt duktig.

[Highonbluetomorrows]
2

Jättefin! För att den ska bli "perfekt" skulle jag dock ha LIIITE större ljust område runt hunden. Det mörka liksom trycker in bilden på något sätt. Jag antar att det ska se ut som någon slags spotlight, men det är fortfarande min åsikt. Särskilt det mörka till vänster, där det sticker ut en "kant" under hunden.

PS. För mer kritik gå in på djurfoto eller bildredigering iFokus, där tittar nog fler på bilden än härinne där de flesta tittar på hunden ;).

Och som #4 sa, tar du en bild själv är det du som "äger" den och ingen annan. Vem som står motiv spelar i det fallet ingen roll, så länge du inte ska sälja bilden sedan.