Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 770 ggr
AnneN
0

Springer spaniel säljes

http://www.blocket.se/vi/12273426.htm?ca=1_9_s

Nuvarande ägaren är en kompis till min syster och dom har nu fått konstaterat att deras dotter har astma och är allergisk.

Hunden som kallas Dino är vad jag vet fullt frisk, men det är tyvärr inte hans syskon så han är inget för den avelsintresserade men i övrigt så är han en fin hund.

Tänkte att jag skulle kanske hjälpa dom på traven att hitta ett passande hem för deras päls.

Han finns just nu utanför Skellefteå

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
0

Ohh, farligt med sådana här annonser. Den ska inte barnen få se. De som vill att vi ska ha en hund som är lite mindre än våran Busan för att de ska kunna hålla ien egen hund när vi ger oss till skogs.
Farligt, farligt.
Han var så fin.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
0

Han är riktigt fin, hade jag haft 4 papp så hade jag nog köpt han, men vad skulle sambon säga då =P Haha han blir nog galen

_**/Mvh Anne

Faxlin
0

Tur jag inte har pengarna. Annars hade jag tagit kontakt på en gång. Sedan hade gubben fått bli så galen han vill. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
0

Haha, jepp nått i den stilen här med men det blir nog ingen hund för oss i sommar iaf då vi behöver en massa saker till lägenheten =/

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

tråkigt att barnet fått astma… hoppas han kommer till en fint o bra hem…

AnneN
0

Jo det hoppas jag också.

Kanske nån här inne som är intresserad av han?

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

ja vi får putta upp denna tråden så alla ser den =D

lill-jarven
0

Hade jag haft råd (med både köp av hund och kastrering) så hade jag absolut kunnat tänka mig att köpa honom! Han ser ju otroligt fin ut. Men en fattiog student med två tikar.. nej det funkar inte. Hoppas dom hittar ett bra hem åt honom!

Malin-A
0

putt =)

Lotta
0

Kalleeeeee passa dig nu är Åsa i farten igen!!!! ;)

Springer spaniel är jättemysiga hundar, men Åsa dom är bra nog starka när dom sätter den sidan till =D