OT. Release me.
Yay, nu kanske det händer något i mitt liv. I torsdags, tror jag det var, så fick jag min diagnos på bup. Asperger syndrom. Flera omkring mig har fått för sig att det är ett problem, medan jag ser det som en möjlighet, då jag nu har rätten att kräva den hjälp jag behöver.
Och i söndags tonade jag håret, men det blev inte som jag tänkt mig (min mor är kass), så igår fick min kompis hjälpa mig, så nu är jag en liten rödtott. Så fick jag lite kläder av min kompis som är för stora för henne nu.
Och i söndags träffade jag även världens underbaraste kille, så vi får se var det leder. :)

Vad härligt att du äntligen fått en diagnos =)
Lycka till med killen =))
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
skönt att få en diagnos.. =)

vad är det för diagnos?
Har hört talas om den
förut men har aldrig riktigt
förstått var det är. Min
kusin har det också :D
#1 Hihi, tackar :D
#3 Asperger innebär att man är halvautistisk, och då inte tänker som dom "normala", men heller inte som autistiska. Aspergers har även ett eller flera intressen som dom brinner för, och har ofta svårt att koncentrera sig om det är något som personen finner ointressant eller rent av tråkigt. Ska se om jag hittar några bra länkar åt dig. ^__^
Har hittat lite länkar nu. :)
Artikel om Asperger på Insidan ifokus.
Artikel om Asperger på Wikipedia.
En hemsida om autism, bland annat Asperger.
Så, där finns en del att läsa igenom. ;)
Måste vara skönt att få reda på vad det är…….och ditt liv börjar sannerligen se ljusare ut….hihi en kille din lilla snoris, verkar som din sommar kommer bli intressant ;)
Mina somrar är alltid intressanta, utom när jag är uppe i norrland då, utan internet och bara massa idioter som ska irritera mig. :P
Iaf, Mattias, som han heter, bor i Rättvik, men hans far bor här nere i Stockholm, så han ska åka hit oftare för att vi ska kunna träffas. 

Skönt för dig att få en diagnos. Det är alltid skönt att få det oavsett vad det gäller. Så man kan få rätt medicin och hjälp med allt vad det innebär.
Lycka till med din kille! *ler*
Woaw Mattias från Rättvik…..undrar om vi ska åka dit och kidnappa honom, det är ju inte så långt härifrån
Får man vara nyfiken och fråga hur ni träffades kanske ;)
låter spännde me en ny kille =)
#8 Jo, precis. Många tror att det bara är negativt att få en diagnos, men med min diagnos får jag ju lagen på min sida. :)
#9 Du skulle bara våga sno honom! Möjligtvis om du kommer hit med honom, då.
Ja, jag var hos en tjejkompis i Uppsala sommaren -06, och genom henne lärde jag känna honom. Och vi har pratat en del på helgon och msn, och nu hade han inget att göra när han väl var här. :P
#10 Blir du avis nu? :P
haha nee jag har min =)
Njjajaaaa jag tänkte ju närmare på att jag skulle hämta honom till dig tokfia ;)
#12 Åh, på så vis.. ^^
#13 Naaw, söt-tant :D
Hahaha…eller så får ni väl träffas efter halva vägen… GÄVLE 
haha du försöker då ragga folk til gävle Lotta ?=D
för de är så jäkla ensamt i den där lilla kiruna hållan.. hon måste ju hålla sig varm också?:O
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
hah ja just ja.. =)
Trodde ni ville träffa Åsa och mig…det har då rakt inget med Tixis pojkvän att göra…tänkte bara hjälpa henne lite 
pff.. du är en sån råtta , lotta:P
Ja jag har hört det många gånger från Bullberta 
#19 Han är faktiskt inte min pojkvän.. än.
Om jag fick bestämma (vilket aldrig kommer hända) så skulle han ligga fastbunden i min säng. Så det så. :D
Du får väl lägga in stora stöten bruden…man måste ju jobba för det man vill ha 
#23 Men han har precis kommit ut ur ett 2½ år långt förhållande, och tycker att jag är för ung (2 år yngre.. -_-') Men men. ^^
För ung va??? Men jag ger mig den på att hittar du nån annan så blir du intressant igen (i hans ögon) =D
Jo, antagligen.. Men han var ju liksom.. superfin.
Om inte annat har jag en superbra vän att fika med, liksom. Han är nog den enda som jag kunnat pladdra på supermycket med första gången vi träffats. :D
Kan ju vara bra att ha en superbra vän också, men det måste ju vara jobbigt om du har känslor för honom =)
Jo, klart det kommer vara jobbigt, iaf till en början. Men vi får se, gäller att visa upp mina bästa sidor. Dit hör iaf inte att vara påhittig. :P
Ja och vem vet…när han lär känna dig så kanske han inte kan stå imot fast det är "2 år" mellan er ;)
Hahahaha, dock lär han få se dom knasiga och mer avtändande sidorna också.. 
kan aldrig tänka mig att han skulle tycka att du är knasig eller avtändande för den delen… ;)
Du skulle bara veta, lilla Lotta.. ;)
Hehehe…och vad skulle jag veta??!!!??? =)
Iiiiiingenting alls 
jag vill också veta =D haha
Extrema humörsvängningar, en del mindre trevliga ovanor… 
Som en vanlig tonåring då…kom hit och sälla dig till mitt gäng du ;)
Nej, ingen vanlig tonåring här, inte. Folk klagar på sina humörsvängningar hela tiden, tills dom är med om mina. .__.
Ajajajaj…är det så illa? Nej då får du allt stanna hemma ;)
Hahahaha, ja, så illa är det. Och det blir inte bättre under mensen kan jag ju säga. :P Men ni får mig iaf att glömma det mesta när jag sitter och läser era flumtrådar ;)
Vilken tur att du har oss och att vi har dig då, du är en lite smurfis som vi gillar alldeles jättemycket vet du 
Hmmm…vadå flumtrådar, du sitter ju själv och flummar till dom ;)
smur fis? vad tusan är de?:O
jaa precis.. du tillbringar ju mycket flum själv så:P
Tsss, jag är alltid dödsallvarlig, skämtar aldrig någonsin.. Speciellt inte inne på HiF.. ;)
Smurfis=smurf= smurfisTixy ;)
Dödsallvarlig jo jag tackar jag…man kan ju undra hur du är när du skämtar då 
Vill du verkligen veta det? 
JAPPPPPPPPP 
Då skulle du ligga på golvet och tjuta av skratt :D
Jag vill, jag vill tjuta av skratt…kom igen nu =D
vill också skratta ju =)
Där ser du Tixy… sätt i gång nu 
jaa sätt igång bara =D
Hmmm…har hon somnat med huvudet i datorn eller????
ja d verkar så.. alldeles borta… kanske kommer tillbaks imorrn..
Jaha då blir du snart ensam här för jag ska också krypa till kojs =D
Jag blev supertrött, stängde av datorn, knuffade bort hunden och däckade i soffan! :D
jag gick också o la mig sen.. =)
Hittade du till sängen? :P
jadå d va inga problem =D
Hittade du en säng??
haha japp jag hittade en säng.. o skönt va d me =D
Åh, coolt. ;) Jag vill också hitta en..
Karta och kompass kan hjälpa ibland…har jag hört ;)
Kul att du är tillbaka Freja, det var ett tag sedan =)