OT. Hejdå!
Eftersom jag har massor att fixa idag så kanske jag inte kommer in nåt mer (eventuellt en liten sväng om jag har tur
) och sen åker jag till Arlanda tidigt imorgon bitti så då blir det definitivt inget.
Men ni får ha en extremt bra sommar med voffarna och allt annat, så ska jag förhoppningsvis få en bra sommar på Island, trots bristen på värme. ;)
Vill ni så går det att maila, kommer antagligen ha tillgång till en dator nån gång ibland i alla fall. ;) alex.hedin@hotmail.com Funkar även som msn, men vet inte hur mycket jag kommer vara inne på den, så vill ni prata nåt med mig så är det nog bättre att maila. Kaaaanske kan jag smita in hit nån gång och säga hej också. ;) Stor bamsekram på er från mig och Mexx! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Iiiiiiiih.. Hur ska Mäcks-käcks klara sig nuuuu? :P Han får komma hit och bo hos mig och Närå, helt enkelt!! :D
Haha.. Ooooh, du kommer ha det superkul!! ;) Vi ses imorrn!! :)
Ha det bra Alex!
Ha det superbra och hälsa alla hästarna! ;)
så tomt d kommer bli… Alex kommer sakna diig =D men hoppas du får det jätte bra o d kommer du säkert få me, ta mycke kort också… =) ha det så bra så hörs vi av.. stor Bamse kram till dig….

Alla kommer vi att sakna dej här inne men hoppas att du får det helt fantastiskt underbart kul där borta på Island =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ohh, det kommer bli fasligt tomtutan Alex här. Inga sagor får vi heller.
Hoppas dock du får en super sommar, och jag vill se massor av härliga fotografier sedan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Foton lär det bli, har ju en helt ny digital systemkamera nu, nikon d50.. Och den hade jag tänkt slita ut totalt. ;) Ska försöka hinna med att skriva ett litet sagoavsnitt mellan packningen också, men kan inte lova nåt. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Oooooh, vi kommer visst få sagor.. Alex ska smsa mig varje avsnitt så ska jag skriva in det.. XD
Hahaha mm visst, om du betalar. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, ja det lät som extremt billiga sagor det. Men det var ju gulligt av Juve att erbjuda sig att fixa in dem åt oss. ;-)
Audiatur et altera pars
Hihi jaa ^^ kan ju skicka mail istället, det är väl bättre i så fall? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lät ju onekligen mycket billigare i alla fall :-)
Audiatur et altera pars
Haha joo.. Och lite smidigare också kanske :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha jaa du kan maila sagor.. =D
*smsa*
Usch vad jag kommer sakna dig Alex, jag vet att du kommer få en toppensommar och jag ska minsann försöka ha en jag också, fast du inte är här ute *snyft* Ha det nu så jättebra och gör inget som jag inte skulle gjort ;)