Äntligen, hundskålar!
Har länge letat efter de perfekt hundskålarna. Har inte gillat de som är i plast, och alla jag hittar i keramik som är snygga är så grymt tunga..
Men äntligen hittat de perfekt! Snygga, plast som ser ur som porslin/keramik, en liten plåtskål i själva skålen som man kan lyfta upp + att det är en liten gummirand längst hela underkanten av skålen som gör att den står still.
Och att dom bara kostade 59 kroner styck.
Är verkligen jättenöjd! :D
Mvh Jenna
Snygga, vart hitta du dom? :)
Undrar jag också, gillar framför allt de som är till vänster och höger =) Vad är det för färg på dom ? Är de svarta de också ?
Jätte snygga.
Våra odjur äter upp gummikanten så den måste jag plocka bort direkt. Så då försvinner den funktionen direkt tyvärr. Så jag måste ha tunga klumpiga.
Men dina är verkligen fina
Vart fick du tag på dom? För det kan ju vara "fin" skålar som vi kan ha inne. Ute har dom "slit och släng" skålar.
Jag undrar också VAR?! Skit snygga!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#1 Tack! På Gekås, Ullared! ;D
#2 De är dom i kanterna jag menar ;) Den i mitten är en gammal plastskål från ikea.
De till höger och vänter är mörkblåa och figuren är vit :)
#4 Tack! :D Hittade dom på gekås i ullared!
Mvh Jenna
Tack! :)
Fast denhär gummikanten sitter liksom ihop med skålen (går säkert att ta bort ändå). Men den sticker liksom inte ut som vanligt gummi gör på dehär vanliga plåtskålar, och de är en mycket hårdare gummi. Så kanske hade dom låtit bli dom :)
Tog en extra bild för att visa hur jag menar :)
Köpte dom på gekås i ullaren nu i helgen :)
Mvh Jenna
Okey, dom ser lite annorlunda ut ser jag. har en svägerska som ska dit om några dagar. Kanske ska be henne handla lite åt mej, för själv vägrar jag åka dit. En gång och aldrig mer hahaha
Brukar även be dom handla med storpack med tuggben. Det blir jätte billigt. När jag ger alla varsitt ben tar det ju slut på en gång annars. Men det här räcker ett tag.
mycket snygga :)
Väldigt fina skålar du hittade! 
Skålarna kommer från Vitakraft om jag inte har helt fel för mig. Har haft såna i min butik. Jag vet att dom bara finns i begränsad upplaga. Om det nu är vitakrafts skålar. Om det är det så finns den även i en mossgrön modell. Dom är gjorda i melamin, dock något mattare än melaminskåla i övrigt.

Har lika dana skälv och tycker att det är toppen på alla sätt och viss :) jätte bra att man kan ta ut skälva skål delen och bara diska den!
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se
Tack! :D
Som #10 säger så är det märket vitakraft och fanns i mossgrönt även på ullared :)
#11 Eller hur!
Är hur nöjd som helst fortfarande! :)
Mvh Jenna
Dimma har en sån fast helvit. Snygg och praktisk tycker jag med :)

Vi har vita med rosa prickar
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se