Omplacering

Hur gammal är han?
Vad är welsh corgi cardigan för typ av hund?(användningsområde)
Hoppas att du hittar ett lämpligt hem till krabbaten
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Så fin….har aldrig sett den rasen faktiskt =)
Hoppas att han hittar en matte och husse.
Han är 1 år. De tillhör vall o boskaps hundar. Väldigt trogna sin familj. Passar fint till agility, lydnad eller utställning då han är mycket fin.

Ohh, denna ras är suverän. En stor hund i liten förpackning. Alerta och vakna med hjärtat på rätt ställe. Hoppas du hittar ett bra hem åt honom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha, känns lite oseriöst att fråga :P Men vad hade du tänkt dig för honom? Vet att de brukar ligga på 8000-9500 annars, kanske t.o.m 10 000 (?).. Han är verkligen jättefin!=) Hoppas att han får ett riktigt bra hem!
Jag tänker så det knakar…visst var det väl någon här ute som var sugen på en hund till agilyti, kolla runt i fall hon har missat den här tråden och pm henne =)
Jag puttar upp !

Hur går det med omplaceringen? Såg annonsen på blocket.
_**/Mvh Anne

Hej camilla
Jag har en corgitik på 1 år som är en toppenmysig hund.
Din hane har du stamtavla på honom ? Kan du berätta lite mer om hans föräldrar och hur hans uppväxt har varit his familjen. Är han van vid andra hundar, är han van vid barn. Hur är han i psyket och kan han vara ensam med andra hundar ca 2 timmar per dag ?
Vad är det för färg på honom har du några bilder, för jag är verkligen intresserad
Mvh Ann

Nu såg jag bilden på honom och han är ju jätte fin. Var även inne på din hemsida och såg stamtavlan som minsann inte är illa 
Är SÅLD!!

Härligt, hoppas att han får ett jätte bra hem =)
_**/Mvh Anne