Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 5091 ggr
Camilla
3

Omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en jättetrevlig Welsh Corgi cardigan hane för omplacering. Är köpt som 8 veckorsvalp men nu har ägarna delat sig och har inga möjligheter att ha kvar honom. Bor just nu hemma hos sin uppfödare (jag) Väldigt lydig o lättsam vovve!!!

AnneN
0

Hur gammal är han?

Vad är welsh corgi cardigan för typ av hund?(användningsområde)

Hoppas att du hittar ett lämpligt hem till krabbaten

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lotta
0

Så fin….har aldrig sett den rasen faktiskt =)

Hoppas att han hittar en matte och husse.

Camilla
1

Han är 1 år. De tillhör vall o boskaps hundar. Väldigt trogna sin familj. Passar fint till agility, lydnad eller utställning då han är mycket fin.

Faxlin
0

Ohh, denna ras är suverän. En stor hund i liten förpackning. Alerta och vakna med hjärtat på rätt ställe. Hoppas du hittar ett bra hem åt honom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Camilla
0

Stj3rnfallet
0

Haha, känns lite oseriöst att fråga :P Men vad hade du tänkt dig för honom? Vet att de brukar ligga på 8000-9500 annars, kanske t.o.m 10 000 (?).. Han är verkligen jättefin!=) Hoppas att han får ett riktigt bra hem!

Lotta
1

Jag tänker så det knakar…visst var det väl någon här ute som var sugen på en hund till agilyti, kolla runt i fall hon har missat den här tråden och pm henne =)

Kristina-
0

Jag puttar upp !

AnneN
0

Hur går det med omplaceringen? Såg annonsen på blocket.

_**/Mvh Anne

HotChili
0

Hej camilla

Jag har en corgitik på 1 år som är en toppenmysig hund.

Din hane har du stamtavla på honom ? Kan du berätta lite mer om hans föräldrar och hur hans uppväxt har varit his familjen. Är han van vid andra hundar, är han van vid barn. Hur är han i psyket och kan han vara ensam med andra hundar ca 2 timmar per dag ?

Vad är det för färg på honom har du några bilder, för jag är verkligen intresserad

Mvh Ann

HotChili
0

Nu såg jag bilden på honom och han är ju jätte fin. Var även inne på din hemsida och såg stamtavlan som minsann inte är illa Skrattande

Camilla
0

Är SÅLD!!

AnneN
0

Härligt, hoppas att han får ett jätte bra hem =)

_**/Mvh Anne