kissade inne!
min hund kissade precis inne. blev lite orolig. hon är 1 år och 3 månader. hon har aldrig sagt till förut att hon behöver gå ut utan jag brukar gå ut regelbundet. nu var jag upptagen och hon gnydde lite försiktigt i nån minut, när jag tittade till henne hade hon kissat inne. ett par timmar tidigare hade vi varit o badat i en insjö o där hade hon druckit en del vatten. i vanliga fall går vi en promenad var 4:e-5:e timma. nu skedde olyckan 4 timmar sedan sist gång hon kissade. i vanliga fall kan hon hålla sig jätte länge. har iof mina aningar om att det är dags för löp snart, men är osäker.. behöver jag vara orolig?
Hon blev väll helt enkelt väldigt kissinödig och han inte vänta på dig :)
Min hund på snart 5 år bajsade inne för några dagar sedan. Han har verken kissat eller bajsat inne en endaste gång sedan han var 12 veckor. Det var under en natt när jag istället för att gå ut med honom sa till honom att sluta gnälla eftersom jag trodde han bara ville ut ur rummet. Så visst slutde han gnälla, men kunde tillslut inte hålla sig längre.. Kände mig väldigt dum när jag vaknade på morgonen :)

Då de badar så kan de dels dricka en hel del vatten + att de kan bli lite kalla i underlivet och därför blir lättare kissnödiga. Ett tips är att efter bad gå ut lite oftare för kissning.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!