Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 596 ggr
AnneN
0

O.T. Go´natt!

Börjar bli lite sömnig i ögonen nu så det är nog dags att väcka husse och hunden som däckat på soffan, nattrasta hunden och stupa i säng.

Sov gott allihopa så ses vi här imorrn istället Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SaraC
0

Nattinatti!

Jag blir vaken ett tag till känner jag.. Kanske man ska glo på tv, om de blir dött här ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
0

jag sitter naken:O hehe.. smörjde in mig med lotion.. och den tar sån tid på sig att torka.. så sitter här och torkar.. får se när jag får sova:)

är stolt över ecko me.. nångång gör han rätt iaf. Vi var ute sista varvet och de är massa studentern nu.. han gjorde ingenting. Men så vart vi ensamma och en kille som såg otäck ut gick rakt emot oss.. ecko glodde på honom och ställde sig och morrade åt honom. Så han vände åt andra hållet.. :) hihi

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Malin-A
0

nu ska jag ta o lägga mig också.. e trött =)

[helenal]
0

själv somnade jag vid två men fick ett idiot sms vids tre tiden!!!

Lotta
0

Sovgott allihop…vi hörs imorgon ;)

Liss
0

ska du sova Lotta?

Lotta
0

Ja jag tänkte det…börjar bli lite trött i ögat =))

Malin-A
0

jag e ju här nu juu =)

Lotta
0

Så dax då…din lilla slarvfia har du varit ute igen nu? =)))

Malin-A
0

japp hAR vart ute nu igen… =D men nu e jag hemma =)

Liss
0

nu har jag vart på ikea.. tror inte ens jag fick med mig hälften av vad jag behövde.. glömde ju lappen hemma:P

Malin-A
0

vad handlade du då? =)

Faxlin
0

Ja, skvallra nu. Vad handlade du?

Själv ska jag till IKEA så snart det dyker upp pengar och handla fotoramar som heter RAM, den största av dem. Har siktet inställt på ca 20 ramar. ;-)
Blir suveränt, men inget jag tänker kånka på bussen i alla fall :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
0

jag handlade nödvändigt ont:P
En stekspade-väldigt bra på Ikea
kastrullset
Glas
Stekpanna
Skärbrädor "klägg":P
Sockerströare
bestick
Skohorn
Te"grejer"
hum.. kommer inte ens ihåg vad jag köpt.. har packar ner de:P
Men vill ha massa mer.. men fick räcka för nu.. kommer mer och mer med tiden när jag flyttat in:)

vad ska du ha 20 ramar till Åsa?:)

Faxlin
0

Jag ska bygga illerhagar. Fick så smart tips inne på iller att jag bara måste ha sådana. ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Hahaha ska du bygga illerhagar med fotoramar…du är rolig du ;)

Faxlin
0

Meehh, det var ju sååå smart. Dessutom är det inte glas i dessa ramar utan plast. Så limmar man fast plasten i ramen. Tar bort baksidan så har jag en 73 cm hög illerhage. Kan inte bli bättre. Så kan de små liven se vad som händer runt om dem också, även om de är instängda. Och så har jag ju flera som inte går ihop så jag behöver ju mer än en hage. Så tror att 20 kan bli bra till att börja med. sedan får jag utöka när Kalle inte märker något. hihi
Billiga var de också, 39:- styck.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

*ASG* Skulle han missa en hel hög ramar??? Tillåt mig småle Glad

Liss
0

ska du ha de där inne menar du åsa? hihihi.. men du.. stackars illrar.. dom kommer ju springa rakt in i plasten;P

Faxlin
0

#18: Men Lotta om jag redan har skaffat tjugo ramar så kommer han ha glömt hur många jag köpt och bara ställa in sig på att det var en jäkla massa ramar. Så då märker han inte om jag utökar med tio till. hihi

#19: haha, så dumma hoppas jag att de inte är. Men om det visar sig att de gör det så får jag väl sätta på något häftigt iller.ifokus klistermärke på dem så att de ser att de inte kan springa rätt igenom. ;-)
Hagarna ska vi använda utomhus. Perfekt på semestern och på iller räffar och sådant.

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

men d va ju bra saker du köpte Lisette… =)

ta kort på din hage av ramar sen Åsa =D

Lotta
0

Ja tänk att den vill jag se också…och framför allt vill jag se Kalles min när hon köper ramar för flera hundra som hon inte ens ska sätta upp på väggarna *ASG*