Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 950 ggr
[Surina]
0

Delar med mig av vackra halsband!

Hej :)

Ska inte själv köpa men jag tänkte dela med mig!! :D

http://www.blocket.se/stockholm/Designade_Hundhalsband_41420482.htm?ca=14&w=3

Jätte fina!! Nya är på ingång iaf!! :)

Karmatarerskanise
1

Första bilden som visas tyckte jag var riktigt gräsliga!

[Surina]
4

Du behöver ju inte köpa dem eller ? :)

Karmatarerskanise
0

Vilken tur ;)

NathalieT
0

Inte riktigt min smak, men halsbandet på salukin var riktigt snyggt även fast jag inte skulle köpa det själv :)

[Surina]
0

Men typ alla Salukis passar så bra i lite mer anorlunda halsband tycker jag ! :O

Changrila
0

Det där på första bilden hade nog varit riktigt tjusigt på min dåre :)

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

NathalieT
0

#5 Jag håller med :)

Michaela-N
0

Näää… det vet jag inte om jag tycker dom var så snygga. Inget jag skulle sätta på Hugo i alla fall Skrattande

Lilllens
0

Inget jag skulle klä ut min hund med Oskyldig

[Surina]
8

Allså jag måste bara fråga lite :P Varför de som inte gillar halsbanden behöver liksom skriva det?? Det känns ju lite sådär skumt om jag ska vara ärlig :P

Jag tycker att det finns så mycket tråkiga saker så älskar anorlunda saker ! :D Alla kan ha en Hurtta halsband men det krävs nått/någon speciel för att ha anorluda saker ;)

Lilllens
3

Du startar en tråd och vill dela med dig halsband som du tycker är vackra, får inte vi skriva vad vi tycker då?

[Ronon-m]
1

Tycker dom var riktigt snygga! :)

[Surina]
0

Jo men jag bara undrar rent fundersamt :P Jag bara undrar det är sånt som intresserar mig helt enkelt :) Inget illa menat då :)

[Driva]
1

Jag älskar bling, och gillade de!
Fast jag undrar hur bra de håller, vissa såg lite smäckiga ut..

Lilllens
1

#13 Menade inte heller något illa, men jag ville dela min åsikt. Du startade ju trots allt en tråd på ett diskussionsforum :)

Misarn
0

Tycker halsbanden verkligen var annorlunda men opraktiska till våran Alice, dom skulle aldrig bli långvariga här hemma. Tungan ute

[Besan]
0

Salukin var ju jättefin i det där halsbandet. Menmen, inget jag skulle klä min rottweiler i, haha. Passar nog vissa raser bättre än andra :) Så är det ju..

Karmatarerskanise
0

#10 Du delade med dig av att du tyckte dom var fina, jag kände för att berätta att jag inte tyckte det.

Fjordell
0

Åh, halsbandet som salukin hade på sig… Jösses! Ett sådant ska jag definitivt ha till min italienare i framtiden! Skrattande