Länk till en underbar "sida"!
Säkert många som redan sett denna, men jag kan själv aldrig se den för många ggr..
Varning för tårar! Men de är inget hemskt, bara vackert :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Börade gråta 
Vilken underbar film..jag hade aldrig sett den, tårögd..japp =)
Mina vänner som lämnat mig och är djupt saknade.
Mischalands Trapper "Ricky" - schäfer
Putte - undulat
Smulan - katt
Morris - katt
Linus - undulat
Akila - schäfer
Akita - schäfer
Ronja - schäfer
mmm så fin.. =)
Otto - Labrador
Viktor - Labrador
Bossy - Collie
Bosse - Cavalier
Smulan - Katt
Cia - Katt
Wiskey - Katt
Mozart - Katt
o så finns det ganska många katter till, o möss,fåglar,kaniner,marsvin.hamstrar…
blev två inlägg =)
åhh.. va fin!:)
Hehe Malin försöker du skutta upp en bit på listan =)
haha neee då 
Skutta på du =) Har du blivit piggare då?

De jag saknar är:
Hundar:
Bamse - Yourkshireterrier
Kavat (Nappe) - Risenschnauser.
Tanja - Schäfer
Beckis - Schäfer
Shira - Schäfer
Bonita - Schäfer
Katter:
Tiger - Bondkatt
Taiger- Bondkatt/skogis
Morris - Bondkatt/ skogis
Falcon - Perser/birma
Pripps - Bondkatt
Kaniner:
Stampe - Dvärgvädur.
Lille Skutt- Dvärgkanin-
Marsvin:
Toy - Vanligt marsvin
Saga - vanligt marsvin.
Tova - Vanligt marsvin.
Jon - Vanligt marsvin.
Fåglar:
Putte - Kanariefågel
Snövit - Underlat.
Konrad - Underlat.
Iller:
Snoddas
Nala
Kiara
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åh, den är så fin!
Saknade:
Olga - Islandshäst
Leiri - Islandshäst
Glóð - Islandshäst
Charlie - Labrador/Schäfer
Twiggy - Rottweiler
Trisse - Marsvin
Tusse - Marsvin
Wilma - Marsvin
Pelle - Kanin
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Så fint o rörande. Det finns en regnbågsbro någonstans där jag har min älskade hundar.
Jag har inte läst mer än " VARNING FÖR TÅRAR"… sen vågar jag inte mer…
OJOJOJ!! vad jag grät, den var vacker det är så nära min gammel collie och Yorken ännu, men det var välbehövligt känner jag.
Jag vill hedra.
Hundar
Apache samojedspets
Skrållan pyreener
Smulan collie
Knutte york
Kingen collie
Ticko york
Rocky groenendal
Kevin collie
Rulle York
Katter
Frasse
Kasper
Tilda
Zelda
Och min sons 2 hamstrar.
Nu har jag sett den.
Jag vill nu att alla skänker en tanke till den bästa och tamaste råttan som någonsin existerat, MUSSE.
Jag har tur, jag har inte en lång lista på regnbågs djur.. Inte ännu.. Älskar filmen. Ni som förlorat många djur borde göra samma sak till minne av era djur :) Jag hade velat se det.
Missförstå inte. Kanske låter fel?
http://www.snodden.se/Kewin/index.html
För den som vill hoppas den funkar, sätt på högtalarna
MVH
Lena
Jag såg den nu. Jag kan inte beskriva hur gripande den var. Den får mig att känna sorg över att jag aldrig träffade honom.
Jätte fint Lena!!!!
Tack Hera, bilderna och musiken talar liksom för sig själva,det behövs inga ord, jag har ju alltid skrivit av mig mina känslor för mina telingar på min hemmis"minneslunden", och jag vet att många har fällt tårar då dom läst där,men det är min kanal liksom.
Vad bra att du har hittat din grej för att bearbeta. Och jag kan förstå bara genom att se din fina film att folk gråter av dina ord!
Tack Hera
Inget att tacka för du :)
Vad fint det var Lena.
Tänk att vi kan sakna våra vänner så otroligt.
Vi fick avliva vår gamle labbe 12 maj - 06 och det går nästan inte en dag utan att jag tänker på den goe lufsen. Han var min till själ och hjärta.
Kort; "Bosses" sista dag och Elin (Quila) som låg bak i bilen med Bosse på armen när han fick sin spruta.
Kertin, en otroligt talande bild och sååå fiiin!!!

Ojojoj nu dränker jag tangentbordet vilka sidor musiken i din Lena den passade så enormt bra och sen har ju mina svärföräldrar collie och sheltie så man ser deras hundar i din, usch ja du har verkligen hedrat din vän på ett enormt fint sätt.
Dem jag saknar:
Hästar.
- Soleil-shetlands ponny
- Max-korsningsponny (arab-new forest)
- Barock (halvblod)
- Roccocko (halvblod)
- Cirocco (halvblod)
- Piccolo (Arab)
- Abbey Scott (varmblod)
Hundar:
- Snobben (tax)
- Charlie (Golden retriver)
- Ludde (border terrier)
- Buster (Border terrier)
- Donny (border terrier)
- Mina ( Schäfer)
- Rulle ( Schäfer)
- Pontus ( Flatte )
- Argon (Jämthund)
- Michie (JRT)
- Tuffen (JRT)
- Tickan (Jämte/Gråhund/Varg)
- Sancho (Schäfer)
- Richochet (Rottis)
Kaniner:
- Puff (bondkanin)
- Smulan (hermelin)
- Molly (bondkanin)
- Mulle (Bondkanin)
- Lille skutt (Löwen)
- Ninis ( Dv. Vädur)
Marsvin:
- Hubbe (virvel)
- Buster (sheltie)
- Pippi ( Sheltie)
- Pyret (Angora)
Råttor:
- Mimmi (albino)
- Pyret (Brun/vit)
- Piff
- Puff
- Bill
- Bull
- Snodden
- Pärla
Chinchilla:
- Lotta (grå)
- Chingis (grå)
Sen har vi ett antal undulater mm men jag skulle kunna skriva djur i evigheter
Otroligt fin film, Lena.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
24,25 Tack för snälla ord, jo den är talande behövs inga ord…
Det är inget att skämmas för, jag glömde ju en jag med men jag älskade honom inte mindre av den orsaken, man gråter ju varje gång man ser den, precis som jag gråter varje gång jag tittar på Kevins film, jag tror att det behövs ibland, en kanal att få ut det man har inom sig ;-).
Paddy - Irländsk röd/vit setter
Glanni - islandshäst (saknar dig gubben!! :()
Vængur - islandshäst
Hrafn - islandshäst
Garpur - islandshäst
Saknar er alla!! :(
Ja, det är konstigt hur lätt tårarna kan komma ibland.. Tror att det är en kombination av sorgen, den vackra tanken och fasan över den dagen min nuvarande kommer lämna mig

Åh den är underbar! Har aldrig sett den innan, jag har många saknade med, men orkar inte ta upp dem.Måste få visa den för mina kattvänner länken, hoppas detta är okej.
Mina saknade:
* Molly - Softis
* Chio - Råtta
* Lillan - råtta
Den jag saknar allra mest är min underbara Chio, blir ledsen varje gång jag tänker på henne.. Jag köpte henne från djuraffären här i stan och hon var säkert någon månad gammal, då jag minns henne som väldigt stor när jag köpte henne.. I 3 år var hon min bästa vän och hon "tröstade" alltid mig när jag var ledsen.. Tyvärr så kom allt på en gång.. Molly tog vi bort 4 dagar innan hon blev 4 år, inte långt efter det blev Chio förlamad i bakre delen av kroppen och hon blev tvungen att avlivad, både jag och Lillan blev deppiga och Lillan förändrades helt (blev aggressiv) och hon blev också tvungen att avlivas.. + att min dåvarande pojkvän gjorde slut med mig.. Snacka om skitdåligt år!:P Saknar ju dem allihop (förutom gamla pojkvännen då) och det är så jobbigt att tänka tillbaka..
#31 De går så bra så :)
#16 Hej Lena! fint bildspel du gjort till minne av din älskade vän, jag skickade den vidare till min moster, den är ju så fin. Så kan hon och jag gråta tillsammans.
Ha det bra!Mvh/Diana&Vovvarna
If there are no dogs in Heaven,
then when i die
I want to go where they went.
-Will Rogers
35, halloj Diana
Ja den är fin jag gråter varje gång jag ser den, och jag ser det som att jag behöver det förmodligen,hoppas den kan ge dig och din moster något också
.
Vilken fin liten dikt du hade där,orden går ju rakt in fast dom är få
.
Ha det gott
Lena och buse

#35 Jag med, jag vill också komma dit där alla mina 4-benta vänner är

ÅÅÅ gud va fin :')
Började också gråta :')
Så fint! 
Mina saknade är:
Pirran, min katt, som jag höll högst i hela världen. Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Ronja, min Jämthund-Gråhundskorsning. Hon fick en så orättvis död och jag kunde inte göra nånting. Världens snällaste hund.
Prinsen, pappas Norrbottenspets, som jag växte upp tillsammans med.
Humle, mitt russ- och shettiskorsning som jag fick när jag fyllde 3 år gammal. Du är saknad Humle, saknar att pussa på din söta lilla mule.
Alla mina älsklingar, vila i frid! Matte saknar er något så enormt. Ni gjorde livet värt att leva. Livet utan er är tomt. Men vi ses snart, det vet jag.

Hund
Viktor (Drever)
Katter
Pysen
MacMillan
Rasmus
**Kaniner
**Bunny
Skuttan
Stampe
Oskar
Arnold
Manchester
Nymfparakiter
Jocke
Frida
Fridolf
Troy
Ploj
Chinchilla
Pixie
Råttor
Matilda
Dominic
Norpan
Tiddelipom
Spidergirl
Priiken
Gonaren
Heart of darkness
Ecstasy
Lucifer
Gabriel
Flaxxa
Banditha
Pejla
Vega
Magic Sigh
Beelzebub
Coca cola
Medisan
Kenny Starfighter
Ibiza
Vengo
Speed

Får ju inte glömma Big Mac, min underbara fina sköthäst som räddade mitt liv så många gånger. *stor sorg* 
de hundar jag har mist är:
Snobben-labrador(fick caner)
Zack-shäfer
Bonzo-pudel(blev överkörd av en bil)
Findus-katt(blev förlamad i hela kroppen och så blev hon blind)
Kunde inte få på ljudet på datan, men tårarna forsade ändå.
Tanken på att Bosse och alla andra älskade djur har det bra på andra sidan regnbågsbron får saknaden att lätta lite.
Skrev i min dagbok när jag var 8 och våran gamla Ida just gått bort, att när jag dör så ska jag åka till djurhimlen istället för människohimlen för där finns alla de jag saknar mest.
Tänk att små härliga djur kan ta en sån stor plats i ens hjärta, och lämna sånt hål och tomrum efter sig, älskade djur <3

Började också gråta :'( Jag tänkte på Axess, jag saknar honom jättemkt. För en vecka sen levde han…jag måste sluta tänka så!
Oj vad jag grät då jag såg filmen.
Men den är vacker, och kan trösta på sitt sett. Fick mig att tänka på älskade djur som försvunnit från mig. Därefter vill jag skriva in några minnen till några djur som är saknade…
Douglas, blandras: Tiden med Douglas blev allt för kort, och efter en tragisk olycka försvann han från oss endast 3år gammal. Han var alltid snäll, charmig och hade den lilla glimten i ögat. Douglas somnade in våren 2006.
Sunny, Långhårig Collie: Var aldrig min, men grannens Collie tik. Även hon försvann alltför tidigt. Endast 1år gammal, och det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Hennes kloka ögon, och hon var lika smart som Lassie. Hon var "min Lassie" då jag gick på dagis sade jag. Sunny somnade in sommaren 1997.
Randi, Dalmatiner: Du fick ett långt och härligt liv… Ute på landet där du fick springa fritt dag in och dag ut. Du var en riktig vän till alla! Och älskade allt och alla! Randi var min mormors hund. Och båda fick cancer samtidigt. Randi dog en vecka innan min mormor. Året var 1998.
Kim, Mia & Pippi: Mina undulater. De dog naturlig väg och hade ett långt och fridfullt liv. Tyvärr känns det ändå som dom försvann allt för tidigt. De lämnade ett tomrum efter sig… Pippi somnade in 1999. Kim & Mia hösten 2006.
Mvh Emelie 
Jag börjar gråta. Har sett den flera gånger men jag blir tårögd varje gång!

Stormgård´s Elkie "Mini" - Schäfer
Vargmarkens Terra - Schäfer
Lina - Leguan

lena1, länken fungerar inte ;/

Åhhh vad fint.
Dumma Eros som får mig att börja gråta. Ler och gråter samtidigt..
Mina saknade är:
Ida "min" första hund (blandras mellan schäfer, boxer & labrador)
Nickie min första egna hund (schäfer)
Crim, min andra hund (schäfer)

Så! Nu har jag slutat gråta.
Dags att kissa hundarna och gå till sängs.
Länkade till den på min hemsida. Den var ju så fin 

Om 6 dagar är det 3 år sedan jag tog bort min schäfer Ida. :( Den 19 april.
47, nej jag vet den är sparad på ett annat ställe och den hemmisen är nedlagd nu, mycket har hänt efter det eftersom det är en gammal tråd detta, men jag har ju en ny hemmis ny;-)
Jag brjade grina..
Hoppas värkligen att det finns ett sådant ställe..<3

Den var jättefin :'(
Jag vill hedra:
Pelle - Hund (Gråhund & Västgötaspets)
Smajli - Hund (Långhårig Collie)
Bonny - Hund (Långhårig Collie)
Jojjo - Hund (Shetland Sheepdog)
Snövit - Katt (Bondkatt)
Murre - Katt (Bondkatt)
Sputnik - Katt (Bondkatt)
Filippa - Katt (Bondkatt)
Stampe - Kanin
Jag saknar Birk han dog av ålder, han blev 16 år. Jag saknar också Akin min storebrors och hans tjejs hund, en underbar boerboel kille. Jag var ofta hundvakt åt honnom. En dag ringde min mamma och sa att han var avlivad, han blev 2år. Han avlivades för att han hade problem med armbågar, knäleder och klåda på tassarna/trampdynorna och han hade blitiv medecinerad hela sitt liv
Jag hoppas verkligen att det är så!!!
Jag saknar;
Tyko - fransk vädur <3
Det finns fler, men ingenting är i närheten av saknaden till honom!
http://jattekanin.ifokus.se/discussions/4fee1aacd4ebea60030069f6-minnes-trad-tyko?discussions-2