Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 451 ggr
[helenal]
0

O.T Systemet nästa!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

20 år idag:D

AnneN
0

Grattis!!! =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

steffy
0

grattis

Alex
0

Grattis! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lill-jarven
0

Grattis!!

Malin-A
0

Grattis =D

Joyous
0

F'n vad härligt! grattis grattis!:)

jonasjo
0

Härligt! Grattis säger jag Glad

[helenal]
0

tacktack!!! har redan varit på systemet:)

Ellinor_ludde
0

GRATTIS <3

Prizma_o_Kristall
0

Grattis!!!!

AnneN
0

#8 Vad köpte du för nå gott då?

_**/Mvh Anne

[helenal]
0

köpte två vinj flaskor.. men får tydligen såprit av mamma ikväll me haha.. så de blir partaj:)

AnneN
0

haha hoppas du får riktigt kul =)

_**/Mvh Anne

SaraC
0

Grattis! Hoppas du haft en mysig dag och får en trevlig kväll ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraB
0

GRATTIS ^^

Liss
0

jag fyllde 20 för tre månader sen.. och har inte vart på systemet än:O

Grattis:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lotta
0

Grattis puman!!!! Hoppas du har haft en jätte kul kväll.

Många grattiskramar från mig och Skorpis ;)

[helenal]
0

hehe.. ja har varit där varje dag nästan:P Ska dit idag me å köpa ut åtmina kompisar. hehe;)

Maja
0

Grattis, grattis!! :D

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis i efterskott.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Malin-A
0

#18 tänk på att det är straffbart bara…

Liss
0

tss.. joo visst är det de. Men hur många gör inte de dagligen som sagt.. tyvärr då kanske. För verkar inte som om ungdommar kan kontrollera drickandet heller för den delen.

Jag köper inte ut till någon.. har bara jämngammla vänner:P köper ju inte ens till mig själv då.. har inte råååd.. så då ber man mamma och ge en vinare;)

Malin-A
0

jo d e rätt många, jag skulle inte köpa ut, iof så har jag lika gamla eller äldre kompisar…

lill-jarven
0

Har köpt ut åt en jämngammal kompis som inte hade fyllt 20 riktigt än. Men han fick lova att ta det lugnt, plus att jag hade koll på honom hela kvällen. Det är ju eg fel att köpa ut men tar man lite ansvar för det så tycker iaf jag att det kan vara okej, beror väl även lite på hur stor mängd man köper ut. Eller?

Malin-A
0

#24 joo lite beroende på hur stor mängd o sen vem.. skulle min bästa kompis säger vi komma o jag litrar på henne o jag vet att hon tar d lugnt o så, då hade jag kunnat köpa ut, men inte till massa olika kompisar o allt för unga.. 18 iaf..

lill-jarven
0

#25 Jo precis, är personen över 18 får h*n ju faktiskt gå på krogen och dricka en massa starksprit där. Så en mindre mängd till en person över 18 kan väl gå an då och då.

Liss
0

Ja de var precis de jag menade.. verkar inte som ungdommar har så stor kontroll på sprit numera. Så om jag då skulle för all förmodan köpa ut till någon skulle de verkligen vara någon med vett i skallen.. och inte tusan köper jag ut till en 15åring eller så.. 18 års gräns blir de nog i det fallet isf. Och som sagt att jag ser att de funkar också.. så inte jag blir skylldig för att personen kommer hamna i dikeskanten på natten sen.

Men för övrigt tycker jag faktist de är rätt dumt överlag att köpa ut

Malin-A
0

#27 håller med dig Lisette.. =) nallebjörnen =D

SaraC
0

Jag har köpt ut nån cider och lite sånt till min syster och moster, men de har varit när de fyllt 18. Skulle inte kunna tänka mig att köpa till nån under 18.

AnneN
0

har många vänner som är betydligt yngre än mej, men hur mkt dom än har tjatat och surat så har jag aldrig köpt alkohol till nån som inte fyllt 18år

_**/Mvh Anne

Liss
0

vad duttiga vi är:)

måste bara tillägga JAG FICK LÄGENHETEN!!!!

Lotta
0

Va kul Lisette!!! Nu är det bara flytten kvar då och sedan har du och Ecko en egen lya…skönt va?

Malin-A
0

jag e såå glad för din skulle Lis1 =D nuu e d bara o planera =D

[helenal]
0

mina kompisar fyller 20 i augusti=) har bara två stycken som inte fyllt 20. Jag har köpt till mig själv så dem får av mig:) Jag litar på mina vänner illräckligt mycket för att köpa ut åt dem.

Liss
0

Jaa! de är SÅ skönt! vill bara härifrån.. dålig lägenhet, dåliga minnen, dåliga grannar.. blää!! Hem hem hem!! vill bara dit!

hehe BÖRJA planera.. du om någon vet väl om att jag redan planerat allt malin.. hihi

Malin-A
0

hahaha jooo d vet jag men nu kan du ju planera o veta att du faktiskt ska ha lägenheten =D

Lotta
0

Ahaaa ni har hemlisar era bannade snorisar Fundersam

Malin-A
0

japp vi har hemlisar =)

Malin-A
0

japp vi har hemlisar =)

[helenal]
0

när flyttar du då? hur länns de me elias nu då? köpa mass amöbler nudå:)

Liss
0

haha, jaa vi har hemlisar.. lägenhets secrets:P

jag vet inte när jag flyttar.. ska dit och skriva kontrakt på måndag så de blir skriftligt:) och så var de inflyttning 1 juni.. de är tomt och klart.. så tror jag får flytta in lite när jag vill..

Hur de känns med elias? jaa du.. ena dagen hatar jag honom och andra är han en kär vän.. ja vet egentligen inte hur jag känner måste jag säga. För blir fortfarnade svartsjuk om han träffar en tjejkompis. Men ändå känner jag att jag inte alls vill ha honom längre.. (tror jag) de funkar ju helt enkelt inte när vi är tillsammans. Vi är MYCKET bättre som vänner.. bara att han måste lära sig lite mer om vänskap dårå.
Men TROR som sagt iaf att jag faktist (förvånad) har kommit över honom annars.

[helenal]
0

men va skönt att höra!! om man får såna tankat så är man ju inte kär längre, sorligt men sant. Man ska kanske vara dför sig själv ett tag ta hand om sig själv. Jo killar e ju bra på att ena dan va på ett humör och nästa ett. själv vet ja inte va som händer me david:S

Liss
0

jag vet inte om de är så sorligt. är väl mest bra.. men älskar honom ju fortfarande väldigt mycket.. men de går väl inte bort i första taget.. fast de kanske går över till vänskaps kärlek med tiden. Kär är jag nog faktist inte längre.. tror att kärleken förblinda mig.. men nu ser jag allt i ljuset. Och han är inte en sån jävla underbar kille iaf. Han är riktigt elak ibland.. men visst han är väääldigt snäll ibland också. Men de är vi väl alla:P

Jo snart så.. så kommer jag härifrån. Så får jag en egen lägenhet och står på mina egna ben.. De är tusan först NU som de känns som mitt liv börjar.. Livet har varit skit ett bra tag och allt har kännts som en dimma.. men nu ser jag klart och de går framåt.. SKÖNT!

Jasså, du är inte me david längre alltså? Tycker jag iof är rätt

Lotta
0

Ditt liv börjat nu Listte…ut och lev livet och ha riktigt kul över sommarn, du hittar en ny kärlek när du känner att det är dax för det =)

SaraC
0

Bra Lisette! Jag SA ju det! =) Klart du klarar dej på egen hand, du kommer se att du kommer klara dej mycket bättre också!

Liss
0

mmm.. de är faktist riktigt skönt. Jag kan börja leva nu.. har inte massa hinder eller massa jobbiga tankar i huvudet.. behöver inte gå runt och vara ledsen längre över ett dåligt förhållande.

Jaa då Sara, jag klarar mig.. nu kommer jag med full fart framåt.. jobb har jag och söker fortfarande drömjobbet. Men nu har jag egna pengar.. ecko har jag ju kvar såklart.. eget boende.. om man bara skulle skaffa sig en umgängeskräts nu med. nya vänner (eftersom all tid har gått till elias har ja inga) så blir det toppen de här..

Alltså! skööönt! Jag har släppt de tror jag nog. Han kommer alltid vara viktig för mig.. och visst vi kommer alltid ha ett band eftersom ecko och eftersom vi tycker om att vara vänner. Men jag behöver inte ta skit mer! Jag kan göra som jag själv vill! Jag kan KANSKE hitta någon senare i livet, när jag är redo som t.om är bättre!?:)

thihi…

Lotta
0

Hehehe det är rätta takterna bruden ;)

[helenal]
0

underbart att höra:D