Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 12139 ggr
Noa-Nisse
4

göra egen hundbädd?

Jag vill ha något projekt att pyssla med! och jag måste köpa ny bädd till Klenod för den gamla ser förfärlig ut! men så tänkte jag, jag gör en själv :D

det hela baseras på 2 eller 3 billiga skumgummimadrasser från IKEA eller Jysk. Har man mindre hund får man ju naturligtvis ha färre madrasser eller arrangera det hur man nu vill :)

Jag har en grand danois så jag får ju såklart ha lite mer madrass!

vad tycker ni? ska jag prova? jag är taggad :D

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Forest]
1

Jag hade inte tvekat om jag våre du :) så har du på bra tyg jag har som vanligt grövre påslakan som jag kapa till funkar bra enkelt ta bort o tvätta. Själv har jag spjälsängmadrass och sånt skydd självhäftande karorrband som gör att den inte glider. Smidig :) Mycket poppis bädd med.

Noa-Nisse
1

#1 ja va kul att den uppskattas av din hund!

jag hade tänkt mig typ vaxduk?! det är enkelt att sy i och bara att torka av när det blir skitit och dregligt (hon dreglar mycket) plus billigt! sen tänkte jag lägga goa och härliga filtar i :)

ja jag tror jag ska satsa på det faktiskt!

[ninnakm]
0

Gud vad smart! Jag som också börjar fundera på att göra en själv, får man sno idéen?:p

Noa-Nisse
0

#3 gör du det :) jag gjorde aldrig den så kan inte säga hur den blev Flört

jag köpte en biabädd istället! Dyrt men äsch, kände att jag inte hade tiden just då och jag behövde en bädd rätt snabbt!

scth
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har gjort en bädd av madrass och sydde ett överdrag och den används flitigt så nog är det en god ide :)

Vi har dock inga kanter på våran

Flingan07
0
Beckibus
0

Jättesmart idé!! :D

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/