Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2809 ggr
[Ronon-m]
0

Tårarna rinner!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja jag kan inte låta bli att gråta när jag såg denna filmen.. Jag tittar ofta på youtube på hans olika räddningar han gör. Och varje gång känner jag sån glädje och får en liten tro på att vissa människor faktiskt är snälla mot djur. Han är verkligen en hjälte och min stora idol!

[Besan]
0

Åh herregud vad man gråter, jag har verkligen svårt för såna här klipp…:( så vackert…

mia1983
0

Tårarna sprutar och ändå kan man inte låta bli att titta på såna här klipp.

reverse
0

Oh, ja, Fionas räddning var så fin. Kyss

//Lina

[Ronon-m]
0

Ja visst är det vackert! Och fler klipp från honom finns som sagt.. Han är så godhjärtad!

Noa-Nisse
0

men åååh!! Jag gråter också!! men glädjetårar. Som hon vifftade på svansen när de skulle hämta henne =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

reverse
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Edie är en annan sådan där youtube-hund som jag blev glad och gripen över att se att det gick bra för henne. =) Hon hade hamnat på ett high kill shelter och ansågs för aggressiv för att kunna adopteras, så hon skulle avlivas.

//Lina

[Ronon-m]
0

#6 Ååh ja den har jag sett innan.. de va nog den första jag såg ifrån honom om jag minns rätt.. Så fin!

undulat_
0

Man blir så glad för den här hunden Fiona. Stackarn som var blind och hemlös, fruktansvärt. :( Och musiken i klippet hjälpte inte direkt. ;)

Ska kolla på de andra klippen nu.

[Ronon-m]
0

Nej musiken var klockren genom hela klippet. Allt som sas i sången hörde in med vad som hände i filmen.. Rynkar på näsan

Så skönt att hon blev räddad stackarn!

Loveradio
0

Började böla efter bara 1 minut. Vilken solskenshistoria :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Ronon-m]
0

Ja jag började lipa när hon tittade upp mot dom första gången.. Hon såg så förstörd och rädd ut. Men slutet är så fint, när hon leker i sängen och gosar i hans famn :)

Loveradio
0

#11 Ja stackars liten :( alldels själv och blind och skakade i rädsla när dom gick fram till henne… Hon trodde väl dom skulle göra henne illa.. Ja verkligen! :) underbart. Men jag undrar, fick hon tillbaka synen på ena ögat helt? Eller bara delvis?

undulat_
0

Går det att donera pengar från Sverige tro.. https://hopeforpaws.nationbuilder.com/onetimedonation vet någon vilken country code Sverige har?

Jag älskar människor som räddar/hjälper djur. Själv har man gjort det lilla man kunnat på Kreta vid semesterna. De har ju så många hemlösa katter där. Jag gick runt i området och gav dem jag såg mat. Tyvärr hittade vi inte en hund som killen sett som såg döende ut. Rynkar på näsan

joheck
0

Hjälp som du skrämde mig ts! Såg i listan att du hade gjort en tråd som hette "Hjälp mig!!" och så denna "Tårarna rinner!". Trodde det hade hänt Ozzi eller Indra nåttFörvånad. Snacka om att jag pusta ut när jag läste tråden!

För att återgå till tråden så vågar jag nog inte titta på klippet. Jag är så känslig och mår så dåligt av att se djur lida, även om slutet är lyckligt.

Loveradio
0

#13 Ja det ska gå bra.

[Ronon-m]
0

#14 Oj! haha förlåt, det har jag inte tänkt på!! Förvånad Dom mår bra båda två! Skrattande

joheck
0

#16 Skönt att höra!

undulat_
0

# 15 okej. Om det är någon annan som donerat på sidan kan ni kanske hjälpa mig? Tryckte på knappen donera men det kom inte upp nåt där man får fyllla i kortnummer. :s Vill gärna hjälpa till i det de gör.Glad

[Empisen]
0

Ush, jag klrara inte av sådana här filmer! Börjar alltid gråta….
Men nu var det glädjetårar!
Ingen hund ska behöva leva som hon gjorde.

Jenniferri
0

Grät av glädjetårar på slutet <3 Men stackars liten, hon såg helt förstörd ut från början :(

// Hannah

[Ronon-m]
0

#19 & #20 Ja det är sån stor skillnad från början när hon sitter inklämd i skjulet till när hon bla. leker i sängen och myser i hans famn! Helt underbart :) Glädjetårar blev det för mig med!

LinaK
0

Usch jösses, kunde verkligen INTE låta bli att gråta. Vilken fantastisk film, blir alldeles varm i kroppen av att det faktiskt finns så fina människor. Och vilken underbar liten hund det döljde sig under all den där toviga läbbiga pälsen Kyss

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Ronon-m]
0

#22 Ja men visst var hon söt! Tänk att ha sån smutsig och tung päls på sig :(

[apprecier]
0

Vilken film. Skönt att det finns sådana godhjärtade människor som gärna hjälper till.