vovvarna
Gulligt :D
Haha, såå gulligt:D
hihi vilken jättesöt bild :D Kanske man skulle kunna testa att beskära lite så presenningen inte tar upp så mycket av bilden?
#3 Du får gärna testa, jag har inga program för sånt 
MVH
Sofie
Härliga bilder! och så typiskt tibbe. Mina föräldrars tik är också väldigt mycket för att använda sina tassar 
#7 Finns ett gratis online-program som man använder direkt i webbläsaren :)
#8 Jag PMar dig min mail så får du gärna skicka bilden till mig på sötnosarna 
#9 Rosette gillar att använda tassarna, speciellt när hon ska fjäska för Vicki och få henne att leka 
#10 Tack för länken, jag ska testa när jag kommer hem och har den andra datorn. 
MVH
Sofie
Fina bilder på hundarna. Gillar de två första bäst.
Vilka söta vovvar :) Beskära bilder kan man göra i de flesta bildvisningsprogram. Om du har en pc och windows följer nog alltid "Microsoft Office Picture Manager" med datorn. Där finns det en del redigeringsverktyg.
Ja våran Mimmi är precis likadan, slår med tassen på de andra när hon vill få igång dom *skratt*
#11 Gör så:)
Tess - jag är inte ett dugg teknisk
Och jag har nog för gamla datorer för att det programmet skulle följt med
när jag gick på gymnasiet så skulle vi arbeta med bildredigeringsprogram och det gick väl sisådär bra. Det var ju inget högt betyg jag fick på det precis. xD
#14 Det är ju så sött! Rosette la sig med huvudet på Vickis ena framtass efteråt och såg allmänt uttråkad ut 
MVH
Sofie
Ja det är ju så sött så man nästan får hål i tänderna *ler* och så finns det dom som anser att tibben är tråkig, de har då aldrig levt ihop med en 
#17 Det är så underbara hundar! Rosette får sina tokryck och man kan bara skratta. Hon går även med på det mesta, och är blivande agilityhund :-D
MVH
Sofie
Ja de är ju kvicka små rackare! =D Min tjej tycker också att det är roligt med agility så till nästa år tänkte jag köpa hem lite enklare hinder som hon kan få träna på, i år blir det inte av då hon förhoppningsvis är dräktig
Hoppas på agilitybilder sen på din tösabit! ;-)
#19 Jag går agilitykurs med lillan och hon är jätte duktig! Fast sist när vi var med så var det en cyklist som störde henne, varför tittade han på henne för?! Så istället för att springa genom tunnneln som hon skulle, hoppade hon upp på bordet (dom har kvar bordet fast det inte är med på tävlingar längre) och väntade på godis med viftande svans..
Har dock ingen bra fotograf så några bra bilder lär det inte bli.
men jag hoppas på en enkel inte för seriös tävling om ett år eller så. Däremot så red hon på ponnyn i helgen, så jag ska ladda upp lite bilder här imorgon. vi var på tävling med ponnyn, så i lunchpausen i söndags hade Rosette och Wiktor en liten "uppvisning" i ringen i ösregnet. 
MVH
Sofie