OT. Underbar dag!
Solen sken som aldrig förr. Karro och Adrian hämtade mig och Eros på förmiddagen och vi åkte till Frostbrunnsdalen, ett av naturreservaten här. Picknicken var packad och blev snabbt uppäten.
Eros badade frivilligt för första gången! Visserligen i fem cm högt källvatten, men ändå. Adrian och jag badade också. Fötterna. Eros sprang som en tok. Adrian gick i vattnet och jag efter med ett fast grep om honom. Sen skrek han som en tok eftersom det var så kallt och ville upp i famnen. Sedan ner igen och samma visa.
Eros hade frispel och sprang runt, runt. Sedan träffade han en tjej och blev lite kär. En Huskey som hette Frida. Adrian gick över till picknick-grannarna och tiggde bananer.
När vi kom hem hittade jag årets första fästingar på Eros. Ingen av dom hade hunnit sätta sig än dock och jag hittade inga fler.
Tog massor av kort men de är inte inlagda ännu, lägger dem här sen. Tar ett kort på "partners in crime - Eros & Adrian" så länge! ;)
God natt!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Vad mysigt det låter. Ser fram emot kort sedan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ohh va härligt.. ser också fram imot kort sen =)
Jag med :) Var jättelängesen jag fixade några nya bilder! Lägger in ikväll eller i morgon! :)
Vilken härlig dag ni haft….bilder skulle som sagt vara kul att se ;)
Nu kommer massor av bilder! 
Så här mysigt är det i Frostbrunnsdalen!
Historiska ögonblicket! Eros badar frivilligt för första gången! Han var lös innan kortet är taget och då sprang han runt i vattnet.
ohh vilka härliga bilder =)
Ja äntligen är det sommar! =)

ååå..Vilka Härliga foton, Du visar
Hmm? Nu saknar Jag Mitt barnbarn ännu mer, när Jag får se dessa underbara foton..Mitt b-barn reste till Nya Zeeland den 30 maj och kommer inte hem förrän i augusti…Ser ut som De små herrarna är jämngamla..
Tack…för att Du visar Dina fin-fina foton
Jätte-Härligt
Tack :) Bustrollet på bilderna är 15 månader. Kan förstå att du saknar ditt barnbarn, dom sätter ju sån guldkant på tillvaron! :)
Vilket mysigt ställe för både barn och hundar…..och jag måste säga att det bustrollet skulle jag då inta ha nått imot att kidnappa, han är såååå söt ;)
Jag träffade en Eros idag när jag var på bilbingo, så nu har jag till och med gosat med en 1:åring. Han var helt underbar och så fruktansvärt mysig, han ville så gärna upp i mitt knä så han tjöt. Det var på gränsen att det vart en hundnappning, men hans husse vägrade släppa kopplet den tjurskallen ;)
Ja, det är bra att det värnas om vår vackra natur!
Haha, hans mamma önskar nog det ibland ;)
Det låter precis som Eros, börjar man gosa med honom har man gjort bort sig.. ;)
Ja han var sanslöst kelig…och vilken härlig päls, ähh jag vart helfrälst =D
Skicka guldklimpen hit, säg åt hans mamma att jag kan ta honom på obestämd tid ;)
Du skulle tagit han när du hade chansen! Du hade inte ångrat dig ;)

jag sov hela dagen :(
Man ska inte sova bort dessa vackra dagar, nu när sommaren äntligen är här! ;)
Nej inte kan man sova bort dom här dagarna…tänk om sommarn tar slut snabbt, hur kul skulle det vara om man sovit bort alltihop ;)
Man ska vara ute och njuta av det vackra vädret innan det försvinner! =)