Nallar...
…har jag hur många som helst här hemma. I olika skick. Nelson skulle inte klara sig en dag utan dom. Som nu, när jag sitter här, så kommer han med dem, en efter en, och vill att vi ska kampa/brottas/leka med dom. Och om jag inte nappar på den första han kommer med, så prövar han med nästa, och nästa, och nästa…
På nätterna ligger han och snuttar på sin favoritnalle. Snuttar, och trampar med framtassarna, som en valp.. (han är ju faktiskt tonåring nu!)
Frodo (10-åringen) har aldrig hållit på så. Visst, han har alltid haft en ganska god kamplust och busar gärna med mig, men inte samma kärlek som Nelson har till sina nallar.
Hur är era vovvsar, älskar dom sina nallar eller är dom totalt ointresserade? Bär dom runt sina nallar, eller sliter sönder dom?
Eros har ingen, han har inga leksaker alls. Det enda han tycker är kul ibland är om man kastar ben och han får springa runt med dom.
Han vill hellre busa med mig på "hundars vis", vi slår på varandra med tassar och händer och jagar varandra. Det är jättekul tycker han!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Velvet har mjukisar med pipis i som hon stöter till med nosen så dom ska låta, tuggar på dom och ruskar om dom =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Mexx sliter sönder alla gosedjur på ett par minuter.. Förutom två han har fått, sånadär "nyckelringsdjur". En zebra och en nalle. De fullkomligt älskar han, bär bara runt på och ligger och slickar på och så..:P Jättesöt är han. ^^ Men jag har inte kommit på nån logisk förklaring till varför han tar så bra hand om just dem.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#3 han kanske tycker att dom är små å söta
_**/Mvh Anne
#4 Jo, fast ett annat sånt nyckelringsdjur han fick slet han sönder.. Så det är inte heller logiskt. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

den kanske inte var tillräckligt söt? =P
_**/Mvh Anne
#1 Ja, det gillar mina grabbar med. Brottas och "stöta" mot varandra.

Gosedjuren hinner inte mer än träffa Busan så har de gått vidare till de sällajaktmarkerna för gosedjur. Hon har hunnit skicka dit en hel höög med gosisar. Så här försöker vi verkligen hålla dem borta från henne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
:) Jo, lite så kan det vara här också. Nelson kan gosa med en nale flera dar eller bära runt den fint. Sen, rättsomdetvar så ligger den söndersliten i tusen bitar och matte får plocka bomullstussar över hela lägeneheten.
haha.. jag har inte ens vååågat ge ecko ett gosedjur. han äter ju allt han har?:O Han tuggar sönder petflaskor som om de vore ett grisöra.. (fast nu spottar han ut bitarna igen som tur är.. MEN så ligger de då skit vassa plastbitar överallt.. gud så skönt i foten) Och så har han ju käkat upp en hel sko..
han har faktist behållt sin "snuttefilt" rätt bra.. hör att de knakar i den ibland. Men den finns kvar iaf. Den går han och bär på. En gammal hundtröjja som han knappt får över huvudet:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hehe…Skorpan värnar om alla sina leksaker, när hon var mindre så brukade vi slänga ur alla saker ur hennes bädd….då sprang hon och hämtade en och en och la tillbaks dom, undrar om hon har ärvt det från mig 

Jack har aldrig tagit sönder ett mjukisdjur. Nikita däremot har under sin tid hemma här hunnit ta sönder 16 mjukisdjur.
ohh va gulligt kort =D