OT Usch vad dum jag är
Nu sitter jag här ensam och ser på en skräckfilm igen.
Att jag aldrig lär mig.

Gissa vem som inte kommer sitta uppe vid datorn ikväll när det är mörkt ute…
BUUUUUUU , blev du rädd =P

Nähä då! Du är harmlös. Bara jagar topplaceringar och fuskar juh *S*

Snacka om att filme blir osammanhängande när jag hoppar in och kikar här hela tiden

Haha den kanske inte blir lika skrämande då?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
jagar topplaceringar o fuskar, vad är detta för påhopp, nej nu blir d andra bullar i ungnen =D hehee¨

Nä, det har du rätt i. 
Började se den igårkväll, men höll ju på att skita ner mig efter en viss scen.
Hoppade i sängen sen. (vet ju aldrig vad som finns under sängen..)
stora dammtussar kan va farliga, o dom bor oftast under sängen =)

Precis vad jag menar. För att inte prata om alla kvalster i sängen *ryser*
uää va äckligt me kvalster, särskilt när man tittar på dom i microskop eller va d heter =)
hörredu Nicki lilltroll hur går d me filmen =P
Usch Nicki hur klarar du att titta på sånt ensam? Om jag sitter uppe sent och kollar på nått jag tycker är läskigt då stänger jag av ljudet…det blir inte lika läskigt då 

#10 Fy va läskig den var
#11 Hade aldrig gjort det om det var mörkt. Och jag har haft kalla kårar och rysningar längst hela ryggen och hela vägen upp i nacken och uppe på hjässan.
Ja, ljudet gör ju mycket. Bugger upp spänningen och så…. PANG så händer det något.
jag håller för öronen o kollar i ett hörn bara när d blir läskigt =)
Hihi är det bara jag som har jättesvårt för att hitta skräckfilmer som jag faktiskt tycker är läskiga? :P Brukar vara väldigt bra på att idiotförklara alla och förutspå hela filmen.. Jättetråkigt. :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hahaha kom och tänka på när jag var 14 och ensam hemma…dom sände frankenstein på tv och där fastnade jag….när filmen var slut så satt jag fortfarande fast i fotöljen enda tills mamma kom hem, då vågade jag äntligen resa på arslet och gå och lägga mig…huaaa vad jag tyckte den var läskig då :O
One missed call är nog den enda jag kan komma på som jag har blivit riktigt rädd av.. Då satt jag faktiskt med en filt och bara kikade lite med ena ögat vissa perioder. ;) Sen så är ju The ring och The shining väldigt bra också, men inga jag har blivit direkt rädd av.. The ring var väl lite creepy första gången jag såg den kanske. ;) Exorcisten är också väldigt bra, men den tyckte jag inte var ett dugg läskig.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

The shining den oklippta versionen där dom formklippta buskarna börjar leva i slutet ska det vara om man ska se den
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Åhhh huaaaa…hur klarar du det utan att nerverna kryper ut, jag överdriver inte om jag säger att efter en otäck film så har jag ont i hela kroppen, för då har jag suttit och spännt mig hela tiden 
Hihi. ^^ Jag är bra på att idiotförklara filmer.. Så fort det är såntdär typiskt "oh no, bilen gick sönder.. titta en spökstad, dit går vi!" eller de absolut måste gå och undersöka saker när de egentligen borde veta bättre och dra därifrån.. Och såna grejer. Då kvittar det faktiskt totalt hur läskig filmen är, för då sitter jag bara och är irriterad över den kassa handlingen. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
har du sett tvåan o trean på one missed call Alex??
Neej.. Finns det såna?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
japp trean kom för bara några veckor sen.. =)
Aha. Har du sett dem? Jag har ju rätt svårt att tro att de kan vara i klass med ettan men..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
har inte sett dom men killen har, ettan tyckte han va bäst, tvåan sådär men trean va ungefär som ettan… =)
Aha okej. Kanske kan vara värt att se dem då. Fast känns ändå som att storyn är svår att göra uppföljare på och bara kommer bli väldigt uttjatad.. Jag är ju lite kräsen med sånt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
tror inte de är uppföljare.. eller? bara att de är samma princip
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
kan också tillägga att jag är som du alex.. jag ser alltid vad som ska hända och tycker dom flesta är skit larviga.. men just the ring tjejen är jag helt äcklad av.. kunde inte ha tv:n på om nätterna på flera veckor:P men då var ju ung och dum.. tss..
#26 Jo, det förstår jag också.. Men känns som att det blir tjatigt ändå. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#25 ja d e samma princip o d e ju ändå samma som ettan bara oliak handlingar tror jag, samma melodi när d ringer, hatar den melodin =P
Hihi har kompisar som försökte få tag på den till telefonen. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha ush jag tycker den låter läskig.. men d e nog bara för man blir påmind av den filmen..
Haha joo det är nog det..:P Ska ju föreställa nån barn-sång eller vad det är så..:P
Clowner och dockor är nåt som kan skrämma mig ordentligt däremot… Kan få riktig panik av dem. Som i Poltergeist… Så grymt dålig, men scenen där clownen kommer tycker jag är lika vidrig varje gång, trots att jag har sett den ett antal gånger..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
har inte ens sett ettan:P har MASSA skräckisfilmer hemma.. som visst är nya också.. och inte sett någon av dom.. är inte så intresserad.. har alla dom dära saw.. men inte sett nån av dom heller.. gillar animerat bättre:P komedi och drama är bättre me:)
haha jo dockor harjag allktid haft en skräck för.. ush o som du säger clowner me.. ja saw e äcklig me hans mask =/

jag är en lättskrämd jävel :P

Den här filmen hade några snuskiga scener. Helt klart sevärd.
Jag är annars oxå en såndär som stör mig.
"The breed" som jag skrev om häromdagen var en riktig "störa-sig-på" film
och slutet var så självklart *suck
*suck* Jag hade blivit dörädd iaf fast jag hade kunnat räkna ut vad som skulle hända =)

Fegis Lotta 
Japp…riktigt harig skulle ju jag kalla det