Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundsport-och-aktiviteter
Läst 829 ggr
sofiek90
3

Lite draghjälp :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju ingen bil, så hundarna fick följa med ner till affären och hjälpa mig få hem ett paket som jag beställt. Rosette åkte snålskjuts i skrindan, hon var jätte trött redan innan vi gick, men jag ville ju inte lämna henne själv hemma. Jag var tvungen att ta kort Glad

MVH

Sofie

sofiek90
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På hemvägen var det inte lika mycket plats i skrindan, men Rosette fick plats ändå.

MVH

Sofie

joheck
1

Super praktiskt! Det är en av nackdelarna med små vovvar, man får ingen draghjälpObestämd

sofiek90
0

#2 Nae, rosette är ju också för liten för att dra. Men det finns ju väskor även för små hundar, där i kan dom ju ha bajspåsar i alla fall..Glad rosette skulle aldrig gå med på att ha en sån på sig, så där är Vicki hjälpreda med lite vatten och bajspåsar (vi har inte kommit längre än så) å har hon väskan med sig har jag alltid bajspåse med Flört

MVH

Sofie

joheck
0

#3 Ja fast bajspåsar väger ju inget. Det är ju när man ska iväg till affärn och köpa en massa mjölk, ris och annat tugnt som man behöver hjälpFlört.

sofiek90
0

Sant. Jag såg en gång för länge sen en golden som höll en påse med mat i munnen, hunden såg väldigt stolt ut! Men är hunden liten så får den ju dra det efter sig på backen vilket inte är optimalt. Bil och körkort är ju det mest praktiska när man ska handla tunga saker

MVH

Sofie