hittat simplare
Hej alla !
Jag tittar mer på matskålar.. suck XD Jag har så svårt att hitta… Hittade ett par andra för ett par dagar sen men de skulle kosta typ 600kr… och då var frakten 250 kr av de priset…det kändes inte som om det var värt det!
Så nu hittade jag nått nytt som var också mycket billigare… bra då valpen kanske biter sönder dem xD
Men jag vet inte om jag ska välja de blå eller de oranga?
Infomation:
Snygg matskål i keramik. Finns i olika storlekar och färger. Glaserad in- och utsida gör den lätt att hålla ren. Min storlek är 0.35 l ? Tror det räcker va ? 
Bild
http://filesmelt.com/dl/ciotola-comet-ferplast.jpg
ingen som vet en hemsida som annars har roliga unika skålar annars som inte kostar massor!
Ett annat tips är att gå runt i olika butiker och kolla. :)
Gjort det :( Men hittar aldrig nått som har fallit mig i smaken… varit inne på ca 8 st XD
valpen torde inte bita sönder keramikskålar
En sån har jag i blå :-)
Jag tycker dom är fina
// Nadja
De var jätte fina måste jag säga, hoppas du hittar dessa eller iaf snarlika :) Hur går det med valp ingen på G än 
Jag kör med keramikskål får höganäs som jag fyna på loppis för 5kr st en svart o en benvit. Så mitt tips är annars gå lite på loppis där kan man hitta jätte snygga skålar även äldre o kanon fina färglada för liten peng 
Var inne på deras saker men det var väldigt dyrt nytt ! :O Men nu när du säger det så tar jag mig nog en sväng till loppis ;)
Som jag vet så var en tik dräktig men de var inte min uppföddares tik då.. men det var en tik som parades samtidigt som hennes.
Så jag hoppas på att våran flicka väntar smått
Isf är hon dräktig i ca 5-6 veckan!
7 Spännande :)
Ang skål oja ut på loppisar jag är värsta loppisfantasten hittar allt möjligt snyggt som itne alla har ;) Vaser o skålar så otroligt snygga, ett tips är att du känner lite på skålarna tänk på att de inte ska vippa för lätt utan håll fingret lite vid kanten o testa "vippbarheten"
Jag har alla möjliga småskålar så jag byter lite mellan varven åt djuren :) Hamstrarna hade asläckra 60-tals äggkoppar (utan fot) i alla möjliga färger som matskålar. Katten har fått höganäs han med men mer färglada, hundarna får ofta mer enklare svarta det är smaksak :)