Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 965 ggr
[Tecknaren]
0

Gissa ras !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska vi köra en lek ? Gissa ras ! Ni får även lägga upp bilder, men de ska vara ritade :-) Lite klurigare då…. Jag tar även emot beställningar för den som är intresserad !

Frida B
0

det går inte att se bilden… ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Tecknaren]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Nej, jag vet… Försöker att ladda upp den igen med det funkar inte ?! :-(
Men den andra bilden gick :-) Kom ihåg att ni också får lägga upp !

Frida B
0

nepp funkar fortfarande inte xd

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Tecknaren]
0

Hm… Aja, om ni inte kan se bilderna kan vi inte göra leken :-( Men om ni vill se bilderna gå in på min hemsida :-) http://www.tecknar.n.nu/

Frida B
0

men du det kan vara att bilderna är i fel format eller att dom är för stora ;) kolla upp det!

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

DesK
0

Vad har du för filändelse på dina bilder? Du kan endast ladda upp jpg, gif och png här inom iFokus.

/Désirée

Michaela-N
0

#6 Det är en JPG, det är det som är lite förvånande!

Frida B
0

#7 hur ser du det? :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Michaela-N
0

#8 Jag kan se länken till bilden, genom att högerklicka på den. Ändelsen är .jpg, vilket betyder att det är en JPG

Frida B
0

#9 aha nu fattar jag! har alltid undrat det…

_(f.d MelvinMimmiLufsen)