snellman
Japp, en liten varning vill jag nog få fram även på denna sajt. Akta er för denna människa. Hon är skicklig, jag lovar. Läs mer om snellman på följande sida.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Den länken leder inte till någon sida när jag klickar på den. Vad ska det handla om?
Vänliga hälsningar
Niklas

Men, det fungerar när jag trycker där. Någon annan som har problem att hamna på baksidan?
Niklas det är en hundsida, som tar upp baksidan av hundvärlden. Bland annat många skriverier om en människa som heter Snellman. Denna dam far runt och lurr folk på hundaffärer och jag lägenheter och bilar med för den delen. Men värst är det med alla hundar som hon handlar upp och de hon inte handlar upp utan påstår sig ha fött upp och sålt utan att ha dem. En människa att akta sig för som hundägare och hunduppfödare.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Nu funkar länken för mig också. Tack för sammanfattningen!
Vänliga hälsningar
Niklas

Ja usch ja, jag fått en massa mail igen om henne på sistone, hon har visst startat upp det hela igen. Hon är ökänd även inom kattvärlden där hon figurerat under många år. Under många andra namn är just Pia Snellman. Synd på så fint förnamn…:/

Synd att det inte finns någon spärr för en del knäppgökar som snellman. Vad kan man mer göra än att varna andra så här?

Jag tror inte man kan göra mer än att gå ut med varningar. Denna sida som jag tipsade om, uppdateras allt eftersom hon hittar på mer sattyg. Så det är värt att gå in med jämna mellanrum för att hålla sig uppdaterad.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars