Äntligen, Dolly!
Nu är Dolly äntligen hemma! Som vanligt var det jätte trevligt hos kenneln, men för en gång skull var det inte sorligt att åka hem!
Dolly har blivit enorm om man jämför med förra gången vi var där! Och minst lika söt var hon!
Bilresan hem gick jätte bra, hon blev inte alls åksjuk! Men hon gnällde lite och var lite ledsen men det är ju fullt förståligt!
När vi släppte henne i lägenheten så nosade hon runt lite innan och satte sig och kissade i köket. Hon gick på upptäckts färd och lekte lite med en gosse-mus innan hon fick mat. Hon åt upp det mesta efter lite trugande.
Efter maten däckade hon i köket, men hon sov inte så länge utan vaknade snart. Då gick vi våran första promenad, det gick super bra! Vi gick med henne i koppel till bakom huset, där släppte vi henne. Hon busade runt ett tag men sedan fick hon mycket klapp, beröm och lite godis mär hon tillslut kissade. Hon är van vid halsband men inte att gå i koppel så det gick ju lite si sådär, fast på tillbaka vägen var hon faktiskt väldigt duktig!
Efter promenaden var hon så trött att hon somnade i köket igjen, där ligger hon fortfarande!
Hon är helt bedårande, och jag är helt galet glad!!! :D
På bilden är hon i bilen!
// Nadja
Detta är sista bilden där hon är i bilden, tror jag :P
// Nadja
Fick tyvärr inga bilder på henne under promenaden, men här är än bild på henne som hon sover just nu! Brevid sin kära mus såklart :P
// Nadja
Grattis till valpen, hoppas ni får många goa år tillsammans 
8# Tack så jätte mycket!!! 
// Nadja
Grattis till valpen! 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Grattis till nya familjemedlemmen :D
#10 och #11 Tack!!!
Nu har vi varit ute en gång till hon var jätte duktig och både kissade och bajsade! Nu sak hon äta :-)
// Nadja
Guuud villen liten gullig fluff! :D haha väldigt rund valpmage på bilder :D
Mvh Emelie och hunden Kelly 
#13 Tack, hihi ja en lite go och stor mage har hon!
// Nadja
Grattis! :D Galet söt är hon (:
// Hannah
Grattis till valpen! :)
#15 och #16 Tack så mycket!!! 
// Nadja
Grattis :D
Äntligen så är även din väntan över :) Jättegrattis till en jättefin tjej!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#19 Tack :-)
#20 Ja, äntilgen slipper jag vänta! Tack så jätte mycket! =)
// Nadja