Bilder på Ove. :)
Hej! Jag vet att jag lovade någonstanns för ett tag sen att ni skulle få se bilder på vår mopshane Ove. Ja så han får en egen tråd. :)
Kommentera gärna vad jag ska förbättra och vad ni tycker om bilderna! :D Skulle göra mig jätteglad! 
Tungan! <3
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Ove-Love!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Charmtroll! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Yes det stämmer. Han har mer boxernos som man ser tydligt på bild 2. ;) Jaha var det dig jag lovade. :) Där ser man vilket minne. Tack så mycket!
Glad vovve.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Ja visst är han! ;)
Nja inte mycket men lite längre. :)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka

Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
De gör inget bara roligt. Nej han har inte ställts ut men kommer förmodligen att göra de i augusti men han kommer få ned slag av nosen. :( Tyvärr, antingen en nolla eller tvåa/trea.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Finaste Ove!
Han är en sån mysfarbror!! Säga vad man vill om hans utseende men sund är han iaf
Inga andningsproblem här inte!
Till er som undrar kan jag bara tillägga (bekant till kennelinnehavaren) att Ove ger jättefina avkommor. De får en liten annan balans i ansiktet. Inte alls lika intryckta även om de ändock får kort nos.
Synd bara, som inom många andra raser, att ett annorlunda utseende ses ner på och döms ut med dåligt "betyg".
Asså när vi köpte honom visste vi inte att han hade så mkt. Vi trodde att det bara var lite. :P Vi satsar för friska hundar som ska kunna föda själva vilket våra kan!
Mén om de ger nedslag på näsan, så ska jag faktiskt prata med domaren, man ska inte behöva få nedslag för att en hund är mer hälsosam!!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Roligt att du tycker så!
Jag mpste ju stå upp för våran Sundberg! ;) hehe!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
. Tycker han är jättefin verkligen. Det är jättebra att ni använder honom i eran avel! Är det något som ni satsar på, att få längre nosar på dom?
.