Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 4427 ggr
Michaela-N
0

Minxdesign

Sitter o väntar på att min beställning ska komma fram… har någon av er här ett halsband beställt därifrån?

LinaK
0

Har beställt därifrån, men mitt halsband blev för litet. Jag hade varit ett spån och mätt helt fel Tungan ute Men fint var halsbandet iallafall Flört

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

NathalieT
1

Jag har, är supernöjd!

Michaela-N
0

#2 Just det, det har jag sett :) #1 Är så jäkla rädd att jag mätt fel jag också…

DinJejja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har också ett där ifrån. :) Superfint.

Bild på min kille i sitt :)

DeniceP
0

Jag ska beställa 2 därifrån när valpen vuxit klart :)

Är bara så orolig över att ett sånt ska bli för brett för chihuahuan :/

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Michaela-N
0

Sjutton vad lång tid det tar! Det har fortfarande inte kommit fram. Och mejl svarar hon inte heller på. Dåligt.

russin
1

Jag beställde för en månad sedan och det är inte klart än - MEN jag vet hon skadade sig och har legat på sjukan och blivit opererad för typ bruten knäskål eller liknande. Så just nu är det lång väntetid.

Lägg ut fråga på deras facebooksida, så får ni nog svar där.

[Wolverina]
0

Äger oxå ett Minx-halsband och är supernöjd! Vill beställa ett till men kan inte välja tyg Tungan ute

Klicka på bilden för att se i något bättre kvalité Skrattande

Noa-Nisse
0

jag beställde ett till timmie och jag var jättenöjd så jag beställde ett till. Men det fick jag aldrig. satte in pengar och väntade. Efter 1 månad skickade jag och frågade vart det tog vägen. fick svar om att det var många som beställde så det tog tid. efter ytterligare två veckor skickade jag ett mail till men det fick jag inte svar på. fortfarande har jag inte fått något halsband därifrån och det är 1 år sedan nu.

Jag skulle vilja ha ett till Klenod men är lite skeptisk. man vill ju gärna få de saker man betalar för…

Medarbetare på Hundar.ifokus

Michaela-N
0

#9 Men fy *** vad dålig stil! Sånt där är ju så dåligt så det finns inte.

joheck
0

#9 Du borde ha krävt pengarna tillbaka, lite sent nu kanskeObestämd.

Jag har också beställt men inte fått hem än. Haha, verkar som vi förstör för varandra liteTungan ute.

Michaela-N
0

#11 Haha. Vi oroar varandra! xD

Noa-Nisse
0

#11, jo ifs, men så tänkte man nu kommer säkert halsbandet och sen efter ett halvår så kom jag att tänka på att jag aldrig fick det! och det kändes lite sent att påminna om det då. Men man borde ju gjort det egentligen, det har du rätt i!

Medarbetare på Hundar.ifokus

russin
0

#8 - oj, undras om det inte är samma retrotyg som jag beställt till MiniSkrattande

russin
0

#13 betalade du och har kvitto kvar, så absolut ska du antingen kräva ditt halsband eller pengarna tillbaka.

Via internetbank så bör du kunna hitta utdrag/notering om betalningen.

Beckibus
0

Vad läskigt! Hoppas att det kommer en då!

Jag ska beställa ett därifrån, men har svårt att välja färg och sånt.. Men texten är klar kommer stå "Racer-mopsen!" :) hhiihi eller bara "Racer-mops!"

Lägg ut bilder senare när det kommer!!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Smultronbarn
2

Åh, jag har gjort precis som #1.. Men halsbanden är jättefina på, så har man inte koppel i - så att de drar, utande får gå och strosa på egen hand. Då sitter halsbandet bäst och syns jätte bra :) haha

Jag vet, det tar riktigt lång tid att få halsbanden där ifrån, jätte synd. Men blir kanske så när man skadar sig, jobbar helt själv med det och så vidare..

Håller tummarna att det kommer super snart :D :D

Beckibus
0

Precis som 17 säger, hon har ju ett liv efter sin hobby! :)  Hon har ju säkert jobb, barn, djur, och sen skadar sig man ju ibland. :)

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

joheck
0

#12 PrecisSkrikandes.

#13 Skulle antagligen gjort likadantObestämd. Men, men det är ju ingen förmögenhet direkt.

moonlights
1

Jag beställde ett halsband därifrån och fick det inte förens nästan 2 månader efteråt, men jag skrev och frågade henne och då svarade hon att hon hade varit inlagd på sjukhus och därför tog det så lång tid. Men nu har jag fått det och jag är jättenöjd med det, så det var lätt värt väntan och pengarna :)

joheck
2

Igår fick jag mitt halsband! Är jättenöjd! Svårt att ta bild däremot när vovven är så hårigSkrikandes. Gjorde ett försök i alla fall.

joheck
2

Andra halvan. Det står alltså Kingpin på detTungan ute.

Michaela-N
0

#22 När beställde du?

joheck
0

#23 Haha nu kommer du bli lite putt på migSkäms. Jag såg din tråd om att du skulle beställa och så blev jag sugen på ett eget så jag beställde nog någon timma innan dig eller såOskyldig. Så ditt borde komma snart också.

[Forest]
0

Snygga alla som visat :)

MoaW
0

Har två, är väldigt nöjd men tyvärr är bägge sydda mindre än måtten jag skickade så dom sitter lite tajt. Ville beställa valphalsband till Tenshi därifrån men fick aldrig nåt svar på mina mejl så tillslut beställde jag från ett annat ställe.

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Michaela-N
0

#24 Hehe, hur kan du beställt en timma innan mig om du beställde efter att du sett tråden? xD

russin
0

Fick mina förra veckan och dom blev superfina - men tror det var bortkastade pengarRynkar på näsan

Mini hatar sitt halsband då hon inte gillar när man drar det över huvudet. Pollys trodde jag satt perfekt tills jag upptäckte hon missat sy sömmen som ska vara vid ringen - när jag sydde den blev halsbandet för trångt att få av då det "försvann" 1 cm pga sömmen jag fick sy.

Jag tänkte inte på att man nog behöver lägga på minst 1 cm för själva fodret - en dyrköpt läxaSkrikandes

Får nog fortsätta med knäpphalsband och har kanonbra som jag nyligen köpte hem från QuidoPets

joheck
0

#27 Din första tråd handlade om att du inte kunde bestämma dig hur halsbandet skulle se ut. Det var då jag rusade in och bestämde mig hyfsat snabbt och hann föreOskyldig. Haha nu tror du nog jag är värsta stalkern som har koll på alla dina trådar…

[Forest]
0

28 låter som att hon/han har för mycket o göra o för lite tid att lägga ner att göra det vettrigt. Jag kör med rundsydda halsband o ett mink med två ringar i vardera ände. Mina gillar inte heller direkt böket med de rundsydda så har beställt ett till mink till Donna. Så kör med dom dina trivs i allså fasta raka halsband :)

russin
0

#30 - problemet var att jag hade svårt hitta breda halsband till smalare halsar - det är supersvårt att få tag i - och jag har svårt att lita på knäppe om något skulle hända.

Men hittade som sagt en engelsk sida med superfina halsband i bredare bredder och jag blev supernöjd med dom - så fler kommer det blir därifrån då det finns klart coola mönster och färger, samt att spännet är rejäla och knappast aldrig kommer kunna gå sönderSkrattande

joheck
0

#28 Jisses vad snygga halsband dom hade! När jag skaffar mig en korthårig vovve ska jag beställa hem ett par/tio(!) styckenTungan ute.

SyntHare
1

Hugos nya halsband låg i brevlådan idag Skrattande Kanske svårt att se på bilden men… det är två kråkor på eftersom Hugo är tokig i fåglar, haha.

Det sitter ganska bra på faktiskt, men jag tog i lite i överkant och lade på ett par centimeter runt halsen. Jag är nöjd i alla fall, och Hugo verkade inte ha nått emot det heller Glad

[Forest]
0

33 superfin vart han i nya halsbandet oxå :)

toodiloo
0

Jag har två stycken därifrån :) Superfina! Såg att nån hade beställt o inte fått, skriv till henne igen. Hon har mkt att göra men hon luras inte iallafall. Hon har detta som jobb och inte hobby, men hon är ensam och företaget har växt ganska fort vad jag förstår. Sen ibland kan hon skriva att hon "skickar imorgon" eller nåt, men sen har hon inte gjort det men skriver inte ut det.

Just nu tar det lång tid också, mkt beställningar och hon hamnade ju efter när hon skadade sig. Hon luras som sagt inte men hon kan vara lite svår ibland. Mitt första halsband blev flera cm mindre än jag beställt, fick ett till direkt som var slarvigt sytt och lika litet. Sen när jag skrev igen blev hon sur men till slut fick jag mitt halsband, då större än jag beställt men det gjorde inget.

Det andra halsbandet blev också mindre än jag beställt men det passar till den mindre hunden ändå. Hon är som sagt lite svår ibland om det blir strul, för när jag påtalade att detta halsband inte heller stämde med måtten sa hon att det inte var ångerrätt o sen att hon inte tänkte sy nåt halsband till mig utan ville betala tillbaks pengarna. Hon säger att hon lägger på några cm på halsbanden så man som ägare bara ska behöva mäta runt, men jag rekommenderar att ni lägger på några cm! Har sett flera som fått för små… testa o mät insidan då så ser ni säkert att halsbandet är mindre än ni beställt.

Oj, långt inlägg. Men sjukt snygga halsband, men det kan ta lång tid och mät noga innan!

Michaela-N
0

Alltså, en som beställde samma dag som mig fick sitt den 31 maj. Nu är det den 11 juni och mitt har inte kommit än.

Det som är lite värre är att jag skickat några mejl - i ett står det bland annat att jag skulle vilja ha halsbandet lite större. Har inte fått något svar än Skrikandes

#24 NU blir jag putt! Men inte på dig Oskyldig

joheck
0

#36 Det va ju inte braFörvånad. Hoppas det dyker upp snart i rätt storlek. Annars får du ju ta och kräva pengarna tillbaka!

[Empisen]
0

Michaela-N, har du prövat tagga Anna på facebook i minxgruppen? Där brukar hon svara..

Michaela-N
0

#38 Har skickat en förfrågan för att gå med. Om du redan är med kanske du kan släppa in mig? Oskyldig

Syr hon med benen eller? Skrikandes

Beckibus
0

Hon har ju faktiskt ett liv utanför sitt intresse!! Hon har ju faktiskt kommit efter oh har säkert flera som vill ha sitt halsband.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

joheck
1

#40 Fast #35 skrev att detta är hennes jobb. Då tycker jag fakriskt att man kan förvänta sig endel.

Fridaaaa
1

#39 Sådär kan man ju inte skriva.
Om hon nu varit sjuk, plus då har annat med plus mycket beställningar så är det inte så lätt att hinna med

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Beckibus
0

Till mig har hon hela tiden skrivit (och till bekanta) att det är en hobby!

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

Michaela-N
0

Visst kan man ha ett liv utanför sitt arbete. Men jag tycker då i alla fall att man kan skicka ett mejl med förklaringar och ursäkter om varför man inte har gjort halsbanden.

Javisst, hon låg på sjukhuset, men detta var ju två månader sen nu. Ligger man på sjukhuset har man ju också hur mycket tid som helst för att sy.

Fridaaaa
1

#44 Kanske mail som krånglar? Eller har mailet inte kommit fram? Hänt förr.
På alla sjukhus får man inte hålla på med sånt, med symaskin och massa tyger

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

joheck
3

#43 Jag vet inte hur det ligger till, kom bara ihåg att jag läst att hon har det som jobb. Är det bara en hobby så är det ju en annan sak. Men man tycker ju att hon kunde hålla kunderna uppdaterade i alla fall. Eller medge att hon har för mycket beställningar och lämna tillbaks pengarna och be än att återkomma med beställning senare när det lugnat sig.

[Empisen]
0

#39 Måste nog ha dig som vän för att göra det… Glad