Badbilder :)
Fotade lite häromdagen när jag och en kompis gick ner till sjön med vovvarna. Hennes hund Theo är en blandning mellan Tollare och Golden
T.o.m Indra gick ut i vattnet och plaskade 
Första bilden är på Joxa.. kameran låg risigt till! Höll på att bli lite blöt.. men vad gör man inte för en bra bild? ;)
ohh vilka härliga bilder.. gillade bilden på Joxa.. förstår att kameran låg risigt till =D
Tack så mkt :) Det är så kul att äntligen ha en hund som gillar att bada! :D
Lusse tyckte inte om att bada förra året, så jag hoppas han glömt d nu o vill bada i sommar =D
Haha det finns hopp! Indra som är 6år har aldrig tyckt om att bada och så plötsligt hoppade hon i
Beror säkert på att både Joxa och Theo simmade ut och lämnade henne ensam (plus att jag kastade boll åt dom.. och finns det nåt Indra gillar så är det bollar) 
ja man skulle ha med en hund som gillar o bada då hade Lusse nog hoppat i.. =) o boll är ju aldrig fel =)
hihi.. våra fega hundar kan ju försöka tillsammans?:P
super söt är hon, joxa.. vart fick du namnet ifrån?:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Det såg kanonmysigt ut! Min fegkruka badade också för första gången (frivlligt) igår :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#11 Tack :) Döpte alla valparna på J och på nåt sätt dök det bara upp. Vi brukar säga att man joxar med grejjer hemma hos mig :) Typ "idag har jag joxat lite med bilen.."
Sen tyckte jag att Joxa var ett bra namn, kort och speciellt. Inte många hundar som heter så :) Plus att det passar henne.. hon är bra på att joxa ;)
Vilka läckra bilder…såg hemskt blött ut =) Skorpan skulle inte ens gå 4 meter ifrån, hon hatar att bada både inne och ute ;)
#14 Haha.. Hon kan få sitta på Joxas rygg och använda henne som båt. Kan ju vara kul? :P

#14 *ASG* Jag fick en liten flasch om hur det skulle se ut, en skrikande Skorpan och en förvirrad Joxa som inte fattar varför krypet gapar så hemskt =D