Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1102 ggr
Arrowhead
0

Hundavel böcker

Finns det nån som kan tipsa om bra och billiga böcker om hundavel? :-)

russin
0

Det fins ju SKK:s serie om uppfödning som innehåller Avelsboken, Uppfödarboken, Valpningsboken, Anatomiboken, Genetikboken, Juridikboken.

Alltså flera böcker som innehåller massor av saker som en uppfödare bör känna tillGlad

Lättlästa och används vid uppfödareutbildningarna.

Arrowhead
0

#1 kej, vet du ungefär hur mycke det kan komma o kosta? :-)

russin
0

Dom kostar nog mellan 175-250 kr styck, men man behöve ju inte köpa alla på en gång. Däremot så är alla viktiga om man vill "lära sig alla delar"Glad

Jag köpte alla mina via Bokus.se men det verkar som flera är slut just nu. Det kanske har varit många kurser runt om i landet, men du ser priserna på flera av dom i alla fall.

Det går även beställa via SKK, men det brukar bli dyrare (konstigt nog…)

russin
0

Annat tips är att söka på t ex Tradera om någon säljer sinaGlad

Jag har hela serien, men vill tyvärr inte sälja dom - men sök begagnat så kanske du hittar.

Arrowhead
0

Okej tack för tipset! Ska kolla så fort jag får pengar :-)

Swadika
1

Kolla om böckerna finns på ett bibliotek eller låna böckerna ifrån någon så kan du kopiera sidorna :) Eller skriva ner det viktigaste i böckerna

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Arrowhead
0

#6 Tänkte först gå ner på biblan o kolla om dom hade några bra böcker, har ju sommarlov o sjukt mycke tid att bara sitta o läsa på men kom på att jag har inge bibliotekskort oså e jag för lat/slarvig när det kommer till att lämna tillbax dom :P